Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در این اطلاعیه آمده است: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را هدیه ای از عالم غیب ربوبی دانست و بزرگداشت و راهپیمایی ۱۵ خرداد را به عنوان فریادی کوبنده از مستضعفان بر سر مستکبران توصیف کرد.

اطلاعیه حاکیست: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند، حضور در میدان‌های حساس و اثرگذار نشان از بصیرت انقلابی مردم همیشه در صحنه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خاطرنشان شده است: به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و در محکومیت حرکت‌های اخیر ضد دینی و ملی برخی عناصر خود فروخته عرصه هنر سینما و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم شریف، انقلابی و بصیر قم قهرمان را برای شرکت در راهپیمایی مردم ۱۵ خرداد دعوت می‌کند.

همچنین زمان و مکان برگزاری این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ روز ۱۵ خرداد از میدان روح‌الله و مقابل بیت تاریخی امام راحل به سمت حرم حضرت معصومه (س) اعلام، و یادآور شده است: آیت‌الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری نیز سخنران این مراسم می‌باشد.

قیام ۱۵ خرداد که در پی دستگیری امام خمینی(ره) در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ خورشیدی رخ داد و به دنبال آن، کشتار رژیم شاهنشاهی در خیابان‌های تهران و سراسر کشور به وقوع پیوست در حقیقت بسترساز و منشا انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی بود و نخستین جرقه‌های سرنگونی رژیم شاهنشاهی را رقم زد./

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم قیام ۱۵ خرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است