Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزیر بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: شرکت کنندگان برای حضور در مراسم باید حتما کارت واکسن سه دوز و یا دو دوز با تست منفی کرونا داشته باشند.

به گزارش ایران اکونومیست، یحیی صالح طبری روز پنجشنبه با بیان این مطلب که بعد از دو سال بار دیگر شاهد حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: شرکت کنندگان برای حضور در مراسم باید حتماً کارت واکسن سه دوز و یا ۲ دوز واکسن با تست منفی کرونا به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین زائران حتماً ماسک به همراه داشته باشند و هر هشت ساعت یکبار باید این ماسک‌ها تعویض شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) افزود: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، ۱۲ درمانگاه هم توسط اورژانس برپا می‌شود.

وی از استقرار ۱۸۵ دستگاه آمبولانس در محل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد و گفت: ۳۰ دستگاه از بخش خصوصی است. همکاران هلال احمر نیز ۴۰ دستگاه آمبولانس به ما خواهند داد و ۱۲۰ دستگاه آمبولانس هم با اورژانس تهران و شهرهای اطراف است.

صالح طبری همچنین به آماده باش بیمارستان‌های تهران اشاره کرد و افزود: همه تمهیدات درمانی برای زائران پیش بینی شده است.

نماینده وزیر بهداشت از استقرار چهار بیمارستان صحرایی و درمانگاه‌های در مسیر حرم مطهر امام(ره) خبر داد و اظهار داشت: هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در مراسم مستقر خواهند شد.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، امام خمینی ، ارتحال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا امام خمینی ارتحال سالگرد ارتحال ارتحال امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد