Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@04:23:53 GMT

(ویدئو) خشم عمومی از شکنجه کودکان در مسجدی در مراکش

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۴۷۸

(ویدئو) خشم عمومی از شکنجه کودکان در مسجدی در مراکش

‍‍‍‍‍‍

دفتر دادستان عمومی مراکش پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد کودکانی که در کلاس‌های حفظ قرآن شرکت می‌کنند مورد تنبیه و خشونت شدید معلم خود قرار گرفته اند، تحقیقاتی را آغاز کرده است.

به گزارش فرارو، این اتفاق در منطقه باب تازه در شفشاون، در شمال کشور مراکش رخ داده و در کلیپ منتشر شده یک معلم قرآن را نشان می‌داد که با استفاده از چوب ضخیم کودکان خردسال را علی‌رغم التماس و گریه از ناحیه کف پا مورد شکنجه وحشیانه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شکنجه شخص دیگری نیز در حال کمک به او بود. انتشار این ویدئو موجب محکومیت و خشم گسترده‌ای در مراکش شده است.

عدیل عبیدی فعال مراکشی خواستار دستگیری این معلم و کنار گذاشتن این روش‌های سنتی در تربیت کودکان شده است. او معتقد است که آن‌ها را از تحصیل دور می‌کند. در همین حال، جلال ادریسی، فعال سیاسی، از مسئولان خواست که این معلم را در قبال این خشونت جسمی و آسیب روحی و روانی که به کودکان وارد کرده است، بازخواست کنند و خاطرنشان کرد: این روش تنها می‌تواند نفرت را در کودکان بکارد تا آموزش.

در مقابل برخی از فعالان مراکشی استفاده از این روش را برای کمک به اصلاح رفتار‌های بی انضباط کودکان و آموزش نظم و انضباط و احترام به معلمان به آن‌ها مجاز دانستند!

دفتر دادستان عمومی در شفشاون اعلام کرد که معلم مذکور توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شده است. ریاست عمومی امنیت ملی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس در طنجه یک فرد ۴۴ ساله را پس از حضور در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، دستگیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسجد قرآن مراکش شکنجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و بزرگداشت روز معلم جمیله سادات میرهادی، یک معلم بازنشسته با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره آموزش رایگان به کودکان کار گفت: شرایط سختی بود که درس را به صورت فشرده آموزش ببینند.

میرهادی افزود: در دوران شیوع کرونا هم در فضای باز به دانش آموزان درس می‌دادم. وقتی به خانه برمی‌گشتم فکر می‌کردند جذامی هستم!

او همچنین یک خاطره جالب از آموزش به دانش آموزانی که کار می‌کنند نقل کرد و گفت: یکی از دانش آموزان در تعمیرگاه کار می‌کند و برای چند ساعتی از صاحب‌کارش وقت می‌گیرم تا بتوانم به او درس دهم.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند