Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@23:36:13 GMT

مرد شروز خرمشهر بازداشت شد / عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۶۱۷

مرد شروز خرمشهر بازداشت شد / عکس

به گزارش صدای ایران، سرهنگ "نجم الدین سهرابی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل   در برخی نقاط شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در این رابطه مأمورین دایره تخصصی کلانتری 13کوت شیخ با انجام اقدامات پلیسی  سارق حرفه‌ای وسابقه دار را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم به5 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد


سرهنگ  سهرابی در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به5 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.

به گزارش صدای ایران،سرهنگ سهرابی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: هنگام عبور از پیاده‌رو و خیابان‌ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سوال دیگری نزدیک می شوند، بوده و از حمل وجه نقد بیش از حد متعارف و یا در کیسه های نایلونی همراه خود خودداری کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سارق خرمشهری شناسایی و دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۴ متهم به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی 3 همدست دیگرش با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و 4 عضو این باند را طی 2 اقدام مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 39 فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد اعضای این باند بالغ بر 27 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.

سردار نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه