Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقاء از اقدامات و تجربیات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می‌شود و خداروشکر شاهد ثمرات و برکات فراوان آن بوده ایم.

به گفته میرزاجانی در دو سه سال اخیر، بهره گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته های معاون اجرایی شورای عالی قرآن، این دوره‌های تخصصی در سال ١۴٠١ در سه بخش شامل: چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، ششمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز کشور و چهارمین دوره آموزش غیرحضوری تدارک شده که از خردادماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد یافت.

میرزاجانی گفت: امسال مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری این دوره ها، می‌تواند نوید بخش یک همکاری و هم افزایی پربرکت باشد که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به پربارترشدن این حرکت ارزشمند ختم شود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: قراء و دعاخوانان ممتازی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با کسب اطلاعات تکمیلی، حداکثر تا ٢٠ خردادماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم شورای عالی قران دوره های آموزشی شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان