Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین: نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد. ظاهرا رابطه ۱۲ ساله ستاره فوتبال به پایان خود نزدیک شده است.

بعد از کلیپ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی بود که جرارد پیکه و شکیرا رابطه خود را آغاز کردند و حالا بعد از بیش از یک‌دهه، این خواننده مشهور به همسر اسپانیایی خود مشکوک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌اقامت جرارد پیکه در آپارتمان قدیمی‌اش در بارسلونا شایعات مشکلات بین این ستاره اسپانیایی و شکیرا را تقویت کرده است.

همچنین شکیرا اغلب تصویری از خود در کنار جرارد پیکه را در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد، اما از تاریخ ۲۱ مارچ این روند تغییر کرده و تها عکسی از خود خواننده در قسمت پروفایل قرار گرفته است. اما اخبار حاکی از آن است که شکیرا متوجه شده جرارد پیکه با زن دیگری ارتباط دارد و به همین دلیل احتمالا به‌زودی خبر جدایی این دو نفر منتشر خواهد شد.


به نظر می‌رسد جرارد پیکه با ریکی پویگ، بازیکن جوان بارسلونا چندین بار در کلوپ‌های شبانه حاضر شده و شکیرا نیز متوجه این موضوع شده است. گفتنی است جرارد پیکه و شکیرا دو فرزند هفت و ۹ ساله دارند.

البته هنوز این زوج مشهور واکنشی به شایعات اخیر نداشته‌اند و این خبر به‌صورت رسمی تایید نشده است. جالب اینجاست شکیرا اخیرا ترانه‌ای با مضمون خیانت نیز منتشر کرده که برخی معتقدند خطاب او در این قطعه نیز جرارد پیکه، ستاره محبوب و پرافتخار باشگاه بارسلونا بوده است.

تماشاخانه از زاویه نگاه خلبان ببینید: ویدئویی کمیاب از شلیک "جنگنده سوخو ۳۵" به هدفی پشت سرش!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!