Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی عصر امروز در شورای اداری شهرستان رومشکان که با حضور استاندار لرستان در حال برگزاری است، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بنا بر روایتی از امام کاظم(ع)، پس از ایمان خدا، کاری با ارزش‌تر از خدمت‌رسانی به مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: ولایت انسان با خدا قطعا از طریق خدمت‌رسانی به بندگان است و عدم خدمت‌گذاری عامل قطع ارتباط این ولایت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید می‌رود بازدید امروز یک شروع خوب برای رومشکان باشد، افزود: تکمیل چهارخطه چغابل_سوری، آغاز عملیات اجرایی چهارخطه بابازید_سیمره که نیازمند تخصیص اعتبار است، تکمیل و تجهیز بستر درمان از جمله اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر بوده است.

مبلغی در خصوص مهمترین نیازمندی‌های شهرستان رومشکان تصریح کرد: برای جاده بابازید به پل سیمره اعتبار قابل توجهی نیاز داریم، چهارخطه کردن این محور با توجه به اهمیت ملی جاده و لزوم ارتقای سطح ایمنی آن، نیازمند اعتبار ملی است.

وی، تخصیص اعتبار برای تکمیل چهارخطه چغابل_سوری را از دیگر مطالبات مردم رومشکان برشمرد و گفت: استقرار اداره‌ها در رومشکان از دیگر مطالبات مردم است، تعداد بانک‌ها در برخی مناطق باید افزایش پیدا کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان رومشکان نیازمند توجه ویژه است و در این زمینه از دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تعلل‌هایی که تاکنون در خصوص کلنگ‌زنی و تخصیص ردیف اعتباری برای این بیمارستان صورت گرفته، انتقاد وجود دارد و خواهان این هستیم که کلنگ این مجموعه به جهت نیازمندی مردم برای بهداشت و درمان به زودی زده و عملیات اجرایی آن شروع شود.

وی با بیان اینکه باید از رودخانه سیمره آب برداریم، گفت: نمی‌توان انسان‌هایی که در جوار این رودخانه قرار دارند را از نعمت آب محروم کرد، بالادست سیمره که لرستانی هستند، آب ندارند و پائین‌دست‌ها از حق‌آبه برخوردارند.

مبلغی با بیان اینکه در صورت تعلل و منفعل بودن آب شرب را نیز نخواهند داد، افزود: مردم رومشکان خواهان حق‌آبه از سیمره هستند و این مهم باید تحقق پیدا کند.

وی، تکمیل سالن ورزشی و چمن آن، تکمیل فاضلاب شهر چغابل، تکمیل و تجهیز درمانگاه سوری،‌کمک اعتباری به شهرداری رومشکان و شهر سوری و تکمیل ساختمان بخشداری را از دیگر مطالبات مردم رومشکان عنوان  کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مبلغی کوهدشت رومشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، این طرح را یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین طرح‌های استان دانست و گفت: برای تامین منابع آن تاکنون از طریق سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت اقداماتی انجام شده است. 

وی افزود: قرارداد ساخت این طرح سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما در پیچ و خم کمبود اعتبار باقی ماند.

به گفته استاندار تا سال ۹۷ طرح راه آهن دورود به خرم آباد ۳۸ درصد و سال گذشته ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آقای شفقت به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و گفت: خواسته مردم استان تسریع در روند ساخت آن است که از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از طرح را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار و ادامه اجرای این طرح، مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به مرور از این منابع استفاده کند که این مهم در حال پیگیری است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حجم اعتبار طرح بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا شفقت رقم مطالبات قرارگاه خاتم از طرح راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد