Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@15:50:41 GMT

در متروپل، مجموعه عظیمی از تخلفات رخ داده است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۹۹۷

در متروپل، مجموعه عظیمی از تخلفات رخ داده است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سروری امروز ۱۲ خردادماه در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: برای بررسی شرایط فنی ساختمان متروپل گروهی از افراد فنی و عمرانی شورای عالی استان‌ها به آبادان سفر کردیم تا به اشتباه‌ها و سوءاستفاده‌هایی که در ساخت این ساختمان انجام شده است، رسیدگی کنیم.

وی افزود: ریزش متروپل نشان از ضعف ناظران این ساختمان دارد و این بحث را همچنین باید به کشور تعمیم داد زیرا مشکل نظارت فنی بر ساختمان‌ها در سطح کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: علت مساله ریزش متروپل به صورت فنی بررسی خواهد شد و تلاش خواهیم کرد در نشست مشترکی با سازمان نظام مهندسی و شورای عالی استان‌ها موارد کوتاهی در متروپل را به صورت دقیق اعلام کنیم.

سروری عنوان کرد: تلاش بر این است که از این حادثه تلخ، درس عبرت گرفته شود تا از تکرار چنین حوادث ناگواری در کشور جلوگیری شود.

وی افزود: در ریزش متروپل، آنچه که محرز است این است که مجموعه عظیمی از تخلفات رخ داده است و قطعا این ساختمان در بخش‌های طراحی، نظارتی و اجرایی با مشکلاتی مواجه بوده است.

سروری گفت: یکی دیگر از علل ریزش ساختمان متروپل، گزارش ندادن ناظران بوده است که می‌توان در شبکه مقصران این اتفاق تلخ، این مساله را نیز مطرح کرد.

وی با رد شایعه انحلال شورای شهر آبادان گفت: بحث انحلال شورای شهر مبتنی بر یک فرآیند قانونی است و ذر وحله نخست باید اثبات شود که شورای شهر در این اتفاق مقصر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تخلفات اداری ساختمان متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد

ایسنا/کردستان معاون و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، گفت: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت های زیادی برای جامعه داشته است.

مهرداد عظیمی امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر در مجتمع فجر سنندج، با اشاره به اینکه کردستان، برگ های زرین تاریخ کشور را به خود اختصاص داده و نقش مهم مردمان این دیار در پایداری انقلاب بی بدیل است، اظهار کرد: نیروی انسانی درخشان مهمترین ظرفیت استان کردستان علاوه بر ظرفیت‌های خدادادی است.

وی معرفی درست و به جای ظرفیت های انسانی استان را رسالت مهم رسانه های استان ذکر کرد و افزود: ظرفیت های برجسته کردستان و آیین های سنتی این دیار در این برهه زمانی به همت دولت به بالاترین جایگاه خود رسیده و به همگان معرفی شده است.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تبریک هفته کارگر، عنوان کرد: کارگران مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان در صدد تنگ کردن عرصه اقتصادی به مردم هستند، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر پایه اقتصادی انتخاب کرده و مشارکت مردم را مبنای تحقق آن قرارداده است.

وی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت‌های زیادی برای جامعه داشته است.

عظیمی، توجه به کارگران به ویژه کارگران ساختمانی اعلام کرد که دولت مکلف شد که بخشی از اعتبارات عمرانی سالانه دستگاه های اجرایی تحت عنوان تملک دارایی را صرف آموزش مهارت کارگران کنند و این امر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی

معاون وزیر کار تصریح کرد: یکی از راهبردهای جدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است.

عظیمی، کاهش بی‌سابقه نرخ بیکاری را جز افتخارات دولت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: توانمندسازی دهک‌های ضعیف جامعه نیز از دیگر اقدامات و توفیقات دولت و این وزارتخانه بوده که این روند به خوبی جلو می‌رود و در وزارتخانه در قالب یک قرارگاه در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری تلاش می کنیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی‌های مختلف در قالب این قرارگاه شاهد تحقق منویات رهبری و پاسخگویی به مطالبات مردم عزیز ایران باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است