Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل حیدرپور پس از تساوی بدون گل شهرخودرو مقابل فولاد در هفته سی‌ام اظهار داشت: همه علاقمندان به فوتبال از سقوط شهرخودرو ناراحت هستند. ما تیم خوب و شایسته ای داشتیم، اما در بخشی از داوری‌ها ضربه خوردیم. این موضوع را کارشناسان هم می‌توانند تایید کنند، اما هرچقدر داد و فریاد کنیم، صدای‌مان به جایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تیم ما در نیم فصل دوم خوب شد. نگران تیم خودمان هستم، ضمن اینکه ما در لیگ یک هستیم و با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردیم، اما تکلیف‌مان هنوز مشخص نیست. اگر بلایی که دوستان در مشهد بر سر ما آوردند بازهم بخواهند بیاورند، ما از همین حالا تسلیم هستیم. یک بازی ما در کرج بود و همه دیدند که چند موقعیت گل داشتیم.

مدیرعامل شهرخودرو خاطرنشان کرد: فکر می‌کنید دلیل این بازی خوب چه بود؟ چون بازیکنان آرامش داشتند. خبری از فشار نبود. در مشهد با ما تعامل نمی‌کنند و دوست ندارند که ما موفق باشیم. ما همیشه آماده بودیم که با دوستان تعامل کنیم، اما وقتی به ما زمین نمی‌دهند چه باید بکنیم؟ تیمی که در یک استان است تنها نیازمند یک حمایت است.

حیدرپور ادامه داد: اگر تیم ما در مشهد حمایت می‌شد جرات داشتند اینگونه حق ما را بخورند؟ از مجمع فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم افرادی را انتخاب کنند که فوتبالی باشند و زبان فوتبال را بفهمند. وقتی افرادی انتخاب می‌شوند که زبان فوتبال را متوجه نمی‌شوند باید به مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی رجوع کنیم.

وی گفت: مجمع باید فردی را انتخاب کند که در این فوتبال زحمت کشیده است. چرا دادکان نیست؟ چرا کفاشیان و عابدینی نیستند؟ چرا به سراغ علی دایی نمی‌رویم؟ همه باید با افتخار به وی رای بدهیم. نگرانم 8 شهریور بلایی که سر عزیزی‌خادم آمد، بر سر میرشاد ماجدی هم بیاید.

حیدرپور در مورد اینکه آیا به کار خود در مشهد ادامه خواهند داد یا به شهر دیگری خواهند رفت، تصریح کرد: تیم متعلق به مشهد است. اگر دوستان کمک کنند به کار خود ادامه خواهیم داد. ما 5 دقیقه نمی‌توانیم با استاندار خود صحبت کنیم؟ چطور در تهران و کرج اینقدر با ما همکاری می‌کنند؟ اولویت اصلی ما این بود که درخواست دوستان را بدانیم و بگویند چه کمکی به ما خواهند کرد؟ هیچکس حال ما را نپرسید. همه استان‌ها از تیم شهر خود حمایت می‌کنند، اما هچیکس به ما کمک نمی‌کند.

مدیرعامل شهرخودرو درمورد طلب این باشگاه از پرسپولیس، عنوان کرد: لیگ تمام شد و ما سقوط کردیم. آقای درویش! خواهش می‌کنم تکلیف ما را روشن کنید تا مجبور نشوم با کمیته حرفه‌ای‌سازی نامه‌نگاری کنیم و به مشکل بخورید و آن وقت به سراغ ما بیایید. شما قول دادید به ما پول بدهید و امیدوارم به وعده خود عمل کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شهرخودرو شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند