Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد. در این مسابقه فجر شهید سپاسی میزبان بود.

به این ترتیب پرسپولیس 60 امتیازی و نایب قهرمان لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجرسپاسی هم که پیش از این سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود 17 امتیازی باقی ماند.

داور: روح‌الله شریفی

کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و بهمن عبدالهی

کارت زرد: احمدرضا زنده‌روح و امید منصوری از فجر شهید سپاسی، سید جلال حسینی از پرسپولیس

کارت قرمز:

گل: امید عالیشاه (24) برای پرسپولیس

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده ( 55 - دانیال کردستانی)، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی (46 - امیر محمدی‌نژاد)، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری ( 77- اتابک زارعی)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان ( 61 - سعید آقایی)، محمد شریفی، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، سیامک نعمتی ( 61 - فرشاد فرجی)، حامد پاکدل ( 74 - محمد عمری) و امید عالیشاه (79 - محمدمهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

موقعیت‌های خطرناک:

دقیقه 3

ضربه سر بازیکن فجرسپاسی به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه 10

شوت محکم کمال کامیابی‌نیا را دروازه‌بان فجر سپاسی راهی کرنر کرد.

دقیقه 19

موقعیت گلزنی برای پرسپولیس که تکل فوق‌العاده مدافع فجرسپاسی مانع از گلزنی بازیکن پرسپولیس شد.

دقیقه 24

امید عالیشاه روی یک حرکت انفرادی و شوت از پشت محوطه جریمه توانست برای پرسپولیس گلزنی کند.

دقیقه 35

نفوذ سید جلال حسینی از سمت راست دفاع پرسپولیس سانتر خوبی را روی دروازه فجر سپاسی انجام داد که ضربه سر بازیکن پرسپولیس به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78

نفوذ بازیکنان فجر شهید سپاسی با دفاع پرسپولیسی‌ها روبرو شد؛ البته داور این صحنه را خطا اعلام کرد تا فجری‌ها از پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند.

دقیقه 88

هجوم پرسپولیسی‌ها با خودخواهی بازیکن این تیم هدر رفت و شاگردان گل‌محمدی موفق به زدن گل دوم نشدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فجر شهید سپاسی بازی پرسپولیس و فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های وستهام و لیورپول در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه لندن با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این دیدار دست به اقدام عجیبی زد. کلوپ محمد صلاح و داروین نونیز را بر روی نیمکت قرار داد و به جای آن‌ها هاروی الیوت و کودی خاکپو در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

برخلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد. جرد بوون با ضربه سر موفق شد روی ارسال محمد کودوس دروازه آلیسون را باز کند. قرمزهای آنفیلد باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش علی‌رغم بازی مالکانه، نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

لیورپول نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، نفوذ لوئیز دیاز از سمت چپ محوطه جریمه وستهام با پاس در عرض به اندرو رابرتسون رسید و ضربه او در میان مدافعین وستهام وارد دروازه آرئولا شد تا هواداران لیورپول به برتری در این دیدار امیدوار شوند.

فشار حملات لیوپول ادامه داشت و در دقیقه ۶۵ به گل برتری دست پیدا کردند. آلوارز روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد تاثیر گذاشت اما توپ هر جوری که بود به کودی خاکپو رسید. ضربه والی او در حالیکه به بیرون می‌رفت به اوگبونا، سوچک و سرانجام آرئولابرخورد کرد تا وارد دروازه شود. در نهایت گل به خودی به نام آلفونس آرئولا ثبت شد.

وستهام اصلا دوست نداشت این دیدار خانگی را بدون امتیاز به پایان برساند. در دقیقه ۷۷ ارسال جرد بوون در بین مدافعین لیورپول با ضربه سر تماشایی میکائیل آنتونیو همراه شد تا برای دومین‌بار دروازه آلیسون بکر باز شود. محمد صلاح در دقیقه ۷۹ وارد میدان شد که قبل از ورود با یورگن کلوپ وارد بحث و درگیری لفظی شد.

با این نتیجه تیم فوتبال لیوپول ۷۵ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند، در مقابل وستهام با ۴۹ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد. با این اوصاف لیورپول شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و آرسنال و منچسترسیتی امیدهای اصلی فتح لیگ جزیره هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم