Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: خیلی انسان باید حقیر باشد که خود را برای یک لقمه نان، تمجید یا امکانات مادی و وعده ها ارزان بفروشد و به ملت ایران و مقدسات آن توهین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در واکنش به توقیف دو کشتی یونانی و پاسخ قاطع به آمریکا در گفتگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز دوران حاکمیت زورگوهای بین المللی تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نقدی با اشاره به اینکه مردم دنیا بیدار شده و قدرت خود را شناخته اند، افزود: ملت ایران پیشرو میدان بوده، در مقابل زورگویی ساکت نمی نشیند و بیش از ۴۰ سال مبارزه بی امان با استکبار را تجربه کرده است.   وی در ادامه اظهار داشت: ایران از تمام معرکه ها بیرون و سربلند بیرون آمده است و قطعا در مقابل هر گونه تجاوزی پاسخ مناسب خود را خواهد داد، به عبارتی دیگر امروز ایران سرنوشت معرکه ها را تعیین خواهد کرد.   سردار نقدی در واکنش به توهین جشنواره کن، تصریح کرد؛ خیلی انسان باید حقیر باشد که خود را برای یک لقمه نان، تمجید یا امکانات مادی و وعده ها ارزان بفروشد و به ملت ایران و مقدسات آن توهین کند.   وی ادامه داد: اقدام مذکور حقارت افراد جشنواره کن را می رساند و انتظار این است که برخی انسان ها خود را بزرگتر فرض کنند، یک ایرانی وابسته به ملتی بزرگ و رشید است که سختی های سیاسی، نظامی و امنیتی را تحمل کرده است.   سردار نقدی تصریح کرد: این حجم از بی قراری و خودباختگی عده ای برای مطامع کوچک دنیا و به صرف پهن کردن فرش قرمز زیر پای آنها معنا ندارد، مردم نسبت به توصیف غلط از یک جامعه که ایستاده و پیشرفت های خیره کننده ای دارد، بیدارند.   وی گفت: مردم نسبت به توصیف های غلط از مشکلات مختصری که به واسطه توطئه های دشمن و سوءمدیریت ها برای ایران حادث شده است آگاه هستند، با اتمام کرونا سفرها شروع شده و مردم دنیا توصیف های باطل را با چشم خود خواهند دید.      

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود