Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان گناوه در فرمانداری شهرستان اظهار داشت: در این جلسه مسائلی مطرح می‌شود که در تماس‌ها، مراجعات، حضوری از سوی مردم بیشترین فراوانی داشته است و مدیران مرتبط آنها به این جلسه دعوت شده‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات و موضوعات متعدد و مختلف است و همه مسائل در یک جلسه قابل بررسی نیست لذا باید مدیران سطوح مختلف بین مسائل و موضوعات اولویت بندی داشته باشند و بر اساس اولویت‌ها مسائل را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جلسه مسائل و موضوعات طرح می‌شود و مسئولان و مدیران شهرستانی در جهت رفع مشکلات مردم که قاعدتاً آنها را می‌شناسند اگر مدیران شهرستان برای آن راه حل و پاسخی دارند مطرح کنند و در صورتی نداشتن راه حل مدیران استانی پاسخ را مطرح و مشکلات مردم را حل کنند اگر با کمک مدیران استانی این موضوعات حل نشود در مرکز حضور یابند تا از طریق ملی پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی باید مسائل و مشکلات را میدانی و جهادی، کارشناسی و بررسی و آنالیز کنند و راه حل ارائه کنند و در جهت حل آن مشکلات تلاش کنند.

جمیری گفت: گام اول باید در سطح شهرستان، گام دوم مدیران استانی و گام نهایی در سطح ملی برای حل مشکلات برداشته شود.

وی تصریح کرد: هر مشکلی که برای مردم ایجاد می‌شود و با فراوانی در آن موضوع و مشکل مواجه می‌شویم باید را ه حلی وجود داشته باشد و نباید مردم را معطل و از این دستگاه به دستگاه دیگر حواله داد تا مردم از حل مشکلات و پیگیری مسئولان مأیوس و ناامید شوند.

وی گفت: مردم باید بدانند که در صورت مراجعه، مدیران و مسئولان در سطوح مختلف شهرستان تا عالی پیگیر مشکلات آنها هستند.

وی یادآور شد: برخی موضوعاتی نیز ممکن است به طور استثنا راه حلی نداشته باشد و یا به حق نباشد که باید متقاضی را طبق قوانین، ضوابط و توجیهات قانع کرد.

جمیری خاطرنشان کرد: معطل نگه داشتن، مبهم پاسخ دادن به مردم و استخوان لای زخم گذاشتن در قاموس نظام و خدمت گزاران جمهوری اسلامی نیست. و مدیران باید روحیه جهادی و دینی و اسلامی و انقلابی داشته باشند و مبتنی بر تقوا و اخلاق جامعه را مدیریت و حلال مشکلات باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است با این روش به نتایج مثبتی در حل مشکلات مردم رسید و به همین شیوه در شهرستان‌های مختلف کارها به گونه‌ای بدون وقت تلف شدن پیش رود تا با یک روش متمرکز در مسیر مشخص موضوعات پیگیری شود.

جلسه بررسی مشکلات شهرستان گناوه که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری گناوه برگزار شد که در این جلسه عمده ترین مشکلات شهرستان مطرح و برای تسریع در پیگیری آنها تصمیماتی اتخاذ شد

کد خبر 5505792

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه فرمانداری گناوه عبدالکریم جمیری بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا خراسان رضوی تبریز مشهد اردبیل متروپل آبادان میلاد حضرت معصومه مدیران استانی مشکلات مردم حل مشکلات راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اعلامیه‌ای اعلام کرد: هم استانی ها از تردد غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه داری و حمل و نقل جادهکای خوزستان امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

کد خبر 750361

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند