Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:03:22 GMT

پلیس در اوج مقابله با تهدیدات قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۹۱۶

پلیس در اوج مقابله با تهدیدات قرار دارد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: "حفظ و ارتقای امنیت" اولویت پلیس در استان مرکزی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک‌، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزگداشت سرتیپ پاسدار جانباز حاج حسین صالحی و شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تهدید ترکیبی دشمن علیه ایران اظهار داشت: دشمن زمانی که از تحدید سخت نا امید شد رویکرد تهدید ترکیبی را در حوزه‌های مختلف و ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی در دوبستر فضای مجازی و حقیقی اتخاذ کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که دشمنان اسلام برنامه‌ریزی کرده به جهت ناامید کردن مردم از این انقلاب و نظام مقدس است اما غافل از اینکه مردمان کشور ما هوشیار و با بصیرت هستند، این مردم پای رهبر و انقلاب خود هستند تا این انقلاب به سرمنزل و مقصود خود برسد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: تهدیدات امنیتی یکی از موضوعاتی است که مورد توجه ما است، سربازان ما در حوزه امنیت عمومی تا پای جان هستند تا امنیت لازم را برای مردم به ارمغان بیاورند، مجموعه انتظامی در همه عرصه‌ها حضور دارند تا بتواند در کنار مردم و برای امینت مردم انجام وظیفه کنند.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات جنگ شناختی است جنگی که دشمن برای فکر‌ها، ایده‌ها و ارزش‌هایی که خط قرمز مردم است دارد، آنچه خط قرمز مردم است ایده‌ها، فرهنگ‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی است که پای انقلاب و وطن خود ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد بصیرت و هوشیاری بی‌مثال مردم عزیز ایران هستیم، آنچه مد نظر فرزندان این جامعه اسلامی در لباس مقدس سبز پلیس است جامه عمل پوشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی از استوان‌ها و ستون‌های اصلی امنیت در جامعه است و همه به ویژه مسئولان مجموعه انتظامی تلاش می‌کنند که سطح خدمت‌گذاری بین مردم را افزایش دهند و امیدورایم به عنوان یک سرباز به این مهم دست یابیم.

مفخمی‌شهرستانی خاطرنشان کرد: امروزه پلیس در اوج مقابله با تهدیدات قرار دارد ولی جانانه و فداکارانه می‌ایستد تا بتواند خدمت‌گذاری کند، تنوع و گستردگی‌های پلیس در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد است، حدود 5 هزار نفر در حوزه نیروی انتظامی با لباس سبز به مردم خدمت می‌دهند که فقط سه هزار نفر در حال خدمت در حوزه 110 است، خدمت‌های مختلفی در استان برای امنیت مردم ارائه می‌شود ولی تلاش ما این است امنیت پایدار بماند و احساس امنیت برای مردم محقق شود.

تدابیر پلیس راه برای کنترل ترافیک جاده‌های مازندران‌سردار اشتری در پاسخ به تسنیم: فراجا ‌20 هزار میلیارد ریال کالای احتکاری کشف کرد/ هوشمندسازی پلیس به کجا رسید؟فرمانده انتظامی خوزستان: نیروهای تخصصی پلیس در متروپل حضور دارند

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: این محفل نورانی برای تبیین ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهیدان بزرگوار ماند حاج حسین صالحی و شهیدانی که برای برقراری امنیت جان خود را از دست دادند، است، همه ما باید تلاش کینم تا فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز بهتر تبیین و ترویج شود.

مفخمی‌شهرستانی بیان کرد: هرآنچه که ما داریم حاصل خون گرانقدر و پاک شهیدان است، آنان خون پاک خود را برای برقراری امنیت ریختند تا بتوانند امنیت را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با برقراری امنیت خادم خوبی برای مردم ایران اسلامی و استان امام راحل باشیم و شرمنده شهیدان نباشیم و فرزندان این سرزمین بتوانند رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی مفخمی شهرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسینعلی کریمی امین،گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی سطح حوزه شهرستان زاهدان، پنج تن قند احتکاری کشف کردند و یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه دو میلیاردو ۴۵۰هزار ریال است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی