Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی روز گذشته هوادار و نفت آبادان لغو شد

بهنام سراج به شدت از کاری که روز گذشته تیم هوادار انجام داد انتقاد کرده است.

به گزارش طرفداری، بهنام سراج درباره لغو بازی نفت آبادان و هوادار به فارس گفت:

به عنوان میزبان باید در شهر خودمان بازی می‌کردیم اما به اجبار و با دستور شورای تامین مجبور شدیم به مسجد سلیمان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ما خواستند شرایط میزبانی را برای تیم هوادار مهیا کنیم. در فاصله چند ساعت توانستیم جایی که برای خودمان گرفته بودیم، برای این تیم هم رزور کنیم تا در یک جا باشیم. خوابگاه دانشگاه که خودمان در آن اقامت داشتیم برای تیم حریف گرفتیم‌. غذا، بلیت برگشت و همه این مسائل را در نظر گرفتیم.

‌وی افزود:

با وجود شرایط آبادان، یک دستگاه اتوبوس خیلی شیک ۴۴ نفره از ساعت ۹ صبح روز گذشته در هتل تیم هوادار در آبادان بود اما خودشان هماهنگ کرده بودند پس از صرف صبحانه، ساعت ۱۰ به سمت مسجد سلیمان حرکت کنند. یک ساعت قبل از ساعت حرکت این تیم، اتوبوس آماده بود. اعضای تیم هوادار ۳۳ نفر بودند اما روی استفاده از اتوبوس تک صندلی تاکید داشتند. در حالیکه استفاده از اتوبوسی که در اختیارشان گذاشتیم برای یک سفر چهار ساعته مشکلی نداشت. از صبح در هتل تیم هوادار بودم و از صحبت های درگوشی سرپرست، مدیر رسانه ای، مربی و ... متوجه شدم دنبال این هستند یا بازی ۲۴ ساعت عقب بیفتد یا لغو شود.

سرپرست تیم نفت آبادان تصریح کرد:

در این فوتبال بودم و بالا و پایینش را دیده‌ام. یک نفر یک کلمه حرف بزند، منظورش را می‌فهمم. اگر بنا به رفتن تیم هوادار به مسجد سلیمان بود، تحت هر شرایطی می‌رفتند و جای اتوبوس تک صندلی از اتوبوس دو صندلی استفاده می‌کردند. مسئولان تیم هوادار به اتوبوس شیک و تمیزی که در اختیارشان قرار دادیم می‌گویند مستهلک! اتوبوس مستهلک یعنی اتوبوسی که شیشه و کولر و سایر امکانات را نداشته باشد نه اسکانیا مدل ۹۸ که هفت میلیارد تومان پولش است. ساعت ۱۰:۳۰ صبح اعتراض کردند با این اتوبوس به مسجد سلیمان نمی‌رویم زیرا صندلی هایش برای ما کم است.

سراج خاطرنشان کرد:

سهیل مهدی در تماس با ما مدیریت باشگاه صنعت نفت درخواست کرد یک اتوبوس دیگر در اختیار هوادار بگذاریم اما به دلیل شرایط خاص آبادان و تعطیلات پیش رو اتوبوسی در شهر وجود نداشت که به این تیم بدهیم. مهدی هم درخواست کرد یک دستگاه ون به تیم هوادار بدهیم که ما هم یک دستگاه ون تویوتا سفارشی که متعلق به تشریفات پالایشگاه آبادان بود به این تیم دادیم. ساعت ۱۲:۱۵ یعنی هشت سال قبل بازی، یک اتوبوس و یک ون کامل در اختیارشان بود  که با استفاده از آنها می‌توانستند سه ساعت و نیم بعد در مسجد سلیمان باشند‌. ۳-۲ ساعت هم می‌توانستند استراحت کنند و سپس وارد زمین شوند اما باز هم قبول نکردند.

وی ادامه داد:

مشخص است تیم هوادار نمی‌خواست به مسجد سلیمان بیاید و دنبال جور کردن بهانه برای کنسل کردن بازی بود. بهترین بهانه هم جفت صندلی بودن و تک صندلی نبودن اتوبوس شیک ما بود اما این دلیل برای حاضر نشدن در بازی قانع کننده نیست‌. اکنون هم کمیته انضباطی که نفرات حقوقی دارد تشخیص می‌دهد آیا باشگاه صنعت نفت وسایل حمل و نقل را برای هوادار فراهم کرده یا نکرده است؟ اگر این کار را انجام نداده بودیم، قطعا باید رای را به ضرر ما صادر کنند ولی وقتی تمام امکانات مورد درخواست سازمان لیگ را در اختیارشان گذاشتیم، نیامدن به مسجد سلیمان ایراد کار تیم هوادار است‌. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ما خواسته اند وسیله ایاب و ذهاب به تیم میهمان بدهیم، نگفته است که جت شخصی در اختیار هوادار بگذارید تا به مسجد سلیمان برسد!

سرپرست تیم نفت آبادان عنوان کرد:

تیم ما هم با اتوبوس جفت صندلی به مسجد سلیمان رفت. به این موضوع هم اعتراض دارند که چرا تیم صنعت نفت شب قبل به شهر محل برگزاری بازی رفت و صبر نکرد تا با ما به مسجد سلیمان برود. ساعت ۱۰:۳۰ شب تیم خود را به این شهر بردیم و هوادار ساعت ۱۱ شب به آبادان آمد. آنها هم می‌توانستند نیم ساعت یا یک ساعت بعد از ما حرکت کنند و به مسجد سلیمان بیایند‌ . خودشان تصمیم گرفتند در آبادان بمانند و پنجشنبه بعد از صرف صبحانه بیایند. در ضمن ما باید عوامل صدا و سیما و رسانه را به مسجد سلیمان می‌بردیم. یعنی نزدیک به ۲۰ نفر اضافه با خودمان بردیم. به همین دلیل    امکانش نبود ۶۰ نفر آدم را با یک اتوبوس به مسجد سلیمان ببریم. باید با ۲ اتوبوس می‌رفتیم.

سراج عنوان کرد:

اکنون هم هر تصمیمی مراجع قانونی فدراسیون فوتبال بگیرند، تبعیت می‌کنیم‌. نمونه چنین اتفاقاتی برای ما هم افتاده است. به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم برای بازی جام حذفی با خیبر به خرم آباد برویم‌ اما ساعت ۱۱ شب تیم امید صنعت نفت به سمت این شهر رفت تا به تصمیم سازمان لیگ احترام بگذاریم. ساعت ۲ بعد از ظهر بازی بود اما این تیم بعد از حدود ۱۰ ساعت سفر، چهار ساعت قبل مسابقه به خرم آباد رسید اما حتی یک ساعت این بازی را عقب نینداختند. 

وی افزود:

برای بازی با مس رفسنجان پرواز چارتر گرفتیم و ساعت ۱۰:۳۰ شب به رفسنجان رسیدیم اما گفتند فردا برف شدیدی می‌آید و باید بازی در سیرجان برگزار شود. در آن زمان کسی به صنعت نفت اتوبوس نداد اما خودمان دو دستگاه اتوبوس هماهنگ کردیم و ساعت ۲ شب مسیر کوهستانی را رد کردیم و به سیرجان رسیدیم. اکنون هم با توجه به شرایط فعلی آبادان که تمام کشور برای امداد رسانی به نیروهای شهر ما در حادثه متروپل بسیج شده اند، باشگاه هوادار چه انتظاری دارد؟

اخبار داغ 

انتقاد تند گل محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس رودی ژستد در اینستاگرام از طرفداران استقلال خداحافظی کرد! لیونل مسی بهترین بازیکن فينالیسیما / عکس کریم بنزما: تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسجد سلیمان نفت آبادان تیم هوادار صنعت نفت ساعت ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳، هفدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و ششم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه است.
اذان صبح فردا شنبه هشتم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۷ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏