Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-شرکت Caviar با ارائه محصولات لوکس و فوق العاده شناخته شده است. این شرکت گوشی‌های هوشمند محبوب سامسونگ، اپل و حتی محصولات دیگری مانند دستگاه PS5 سونی را با فلزات گرانبها مانند طلا و نقره یا الماس بازسازی کرده و محصولات لوکس و زیبایی خلق می‌کند.

به گزارش فرارو، Caviar این بار اپل واچ سری ۷ را در چند طرح مختلف ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌های جدید در چندین مدل ماه شب، ماه خونی، ماه تاریک و ماه طلایی ارائه می‌شوند.

طراحی ماه شب از آثار گوستاو یانگ، یک حکاک معروف سلاح‌های گرم آمریکایی در قرن نوزدهم است. این مدل دارای بدنه‌ای از جنس برنز سفید و بند چرمی کروکدیل می‌باشد. تنها ۹۹ عدد از این مدل ارائه شده و با قیمت ۳۴۷۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. نوع ماه خونی (Blood Moon) با بدنه‌ای از جنس برنز و با قیمت ۳۵۶۰ دلار عرضه می‌شود. بدنه این ساعت هوشمند از آثار Vacheron Constantin و Patek Philippe الهام گرفته شده است و با بند چرمی کروکودیل قهوه‌ای ارائه می‌شود. این دستگاه نیز تنها به تعداد ۹۹ عدد و با قیمت ۳۵۶۰ دلار عرضه می‌شود.

طراحی بدنه نوع ماه تاریک (Dark Moon) مشابه ماه شب و ماه خونی می‌باشد؛ با این تفاوت که بدنه آن از برنز سیاه و بند آن از جنس چرم تمساح مشکی می‌باشد. این محصول نیز تنها به تعداد ۹۹ عدد و با قیمت ۳۶۵۰ دلار ارائه می‌شود. گران‌ترین نوع این ساعت ها، نوع Gold Moon است که ۲۶۶۳۰ دلار آمریکا قیمت دارد و علاوه بر الگو‌ها و عناصر طراحی ذکر شده با طلای ۱۸ عیار پوشانده شده است و برخلاف انواع دیگر، تنها ۸ عدد از این مدل عرضه می‌شود.

این شرکت همچنین نسخه‌های پرچ طلایی، تیتانیوم و خط مشکی اپل واچ ۷ را نیز معرفی کرده است. مدل پرچ طلایی دارای رگه‌های طلایی، بدنه تیتانیومی و بند‌های چرم تمساح است و با قیمت ۳۸۴۰ دلار به فروش می‌رسد. دو نوع خط مشکی و تیتانیومی نیز با بدنه تیتانیومی، بند‌های چرمی تمساح و با قیمت ۳۶۵۰ دلار عرضه می‌شوند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748281

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت طلا افزایش یافت