Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فدراسیون فوتبال در حالی روز سه شنبه گذشته برگزار شد که صورت‌های مالی این فدراسیون از سال ۱۳۹۸ مورد تایید قرار نگرفت. این موضوع، تذکر چند عضو مجمع را در پی داشت اما در نهایت مقرر شد در مجمع عمومی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال، مورد بررسی قرار بگیرد.

بهرام رضاییان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص صورت‌های مالی غیر شفاف در فدراسیون گفت: اعضای مجمع ایراداتی داشتند که وارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره صورت‌های مالی به دفعات در هیات رئیسه صحبت شده است.

وی ادامه داد: این صورت‌های مالی از سال ۱۳۹۸ تا الان توسط حسابرس مستقل رد شده است. دلیلش هم مبلغ قرارداد ویلموتس است که در صورت‌های مالی گنجانده‌اند. چون مبلغ زیادی است، فدراسیون را «زیان ده» اعلام کرده‌اند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تصریح کرد: اعضای سابق هیات رئیسه بحث درستی دارند و می‌گویند هنوز بحث ویلموتس مشخص نیست. از سوی دیگر، ما هم مطالباتی در فیفا داریم. باید وقتی که قطعی شد آن را در صورت‌های مالی ببینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مارک ویلموتس در سال ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد تا هدایت این تیم را به جای «کارلوس کی‌روش» بر عهده بگیرد. با این حال عمر کاری ویلموتس در تیم ملی به ۶ ماه هم نرسید. این مربی باوجود دریافت مبلغ ۲ میلیون یورو، برای گرفتن غرامت ۶ میلیون یورویی به فیفا شکایت کرد. ایران هم بعد از محکوم شدن از سوی فیفا، پرونده ویلموتس را به دادگاه عالی ورزش (CAS) کشاند که تاکنون رای این پرونده بعد از گذشت چند سال صادر نشده است.

کد خبر 5505943

منبع: مهر

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال بهرام رضاییان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مجمع فدراسیون فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال امید ایران شهاب الدین عزیزی خادم علیرضا بیرانوند فدراسیون فوتبال صورت های مالی هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب