Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:34:17 GMT

دستور برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۰۲۴۸

دستور برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه پس از بازدید از عملیات آوار برداری ساختمان متروپل آبادان، راهی مینوشهر شد و با خانواده صالحیان پور دیدار کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار جان باختن ۲ دانش آموز و یکی دیگر از اعضای این خانواده را تسلیت گفت.

آیت الله رئیسی در دیدار با خانواده صالحیان پور به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار کرد: به یقین با مسببان این حادثه برخورد جدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان باید نظارت دقیق‌تری بر ساخت و سازها بخصوص ساختمان‌های بلند مرتبه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

رئیس جمهور گفت: از دست دادن جمعی از شهروندان آبادانی در این حادثه برای هر ایرانی تلخ و ناگوار است و امروز برای تسکین درد بازماندگان این عزیزان به آبادان سفر کردم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان رئیس جمهور را در این دیدار همراهی کردند.

کد خبر 5505998

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران ساختمان متروپل متروپل آبادان بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا تبریز ویروس کرونا خراسان رضوی متروپل آبادان مشهد میلاد حضرت معصومه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور