Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در حال مشورت با یکی از «مربیان بزرگ» خارجی است تا با کمک او جانشین فرهاد مجیدی را انتخاب کند؛ آنهم در شرایطی که مجیدی به درخواست برای بازگشت به این تیم پاسخ مبهم داده است.

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی روز گذشته با انتشار پیامی به صورت رسمی جدایی اش را از استقلال تایید کرد. مجیدی عازم امارات شده است و به نوشته رسانه‌های این کشور، به زودی قراردادش را با تیم اتحاد کلبا امضا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه استقلال مذاکره با مربیان خارجی برای جانشینی مجیدی را همپای مذاکره با مربیان داخلی پیش می‌برد. از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی داخلی و از «استراماچونی» و «لوچسکو» به عنوان گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال نام برده می‌شود.

از سوی دیگر تلاش برای بازگرداندن فرهاد مجیدی از سوی پیشکسوتان استقلال و منصرف کردن حضورش در امارات ادامه دارد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال یکی از این نفرات است که می‌گوید پیامی را برای بازگشت مجیدی به این مربی ارسال کرده است؛ هرچند که پیام مربی سابق آبی‌ها به این پیام مبهم بوده است.

فتح الله زاده در این خصوص گفت: تا جایی که می دانم و با بعضی از اعضای هیات مدیره صحبت کردم، آنها هنوز دوست دارند فرهاد مجیدی بازگردد. خودم هم پیامی به فرهاد دادم و گفتم که تیم را خودت درست کردی و سعی کن برگردی. مجیدی در پاسخ نوشته است «ارادت دارم به شما؛ چشم.»

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: فرهاد با من رودربایستی‌هایی دارد. حتی آن روز که از بازی کردن در فوتبال خداحافظی کرد، به من نگفته بود. تماس گرفتم و گفتم اگر می‌خواستی بروی به من می‌گفتی تا مراسم خوبی برای خداحافظی ات بگیریم که او هم گفت گفتم «ترسیدم بگویی نرو.» او هنوز هم با من رودربایستی دارد.

فتح الله زاده تصریح کرد: از نظر من تا این لحظه رفتن فرهاد هنوز قطعی نیست. ان شاءالله بر گردد.

وی که با مدیران فعلی باشگاه ارتباط در تماس و ارتباط است، از تلاش این باشگاه برای پیدا کردن مربی جایگزین هم خبر داد. او گفت: با شناختی که از آجورلو (مدیرعامل استقلال) دارم گزینه اول و دوم او بازگرداندن مجیدی است. بحث سوم، گزینه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل سابق استقلال که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد، در خصوص گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال یادآور شد: اسم نگفته‌اند. می دانم که دوستان ما در استقلال مشورتی با یکی از مربیان بزرگ خارجی برای جذب مربی هم دارند!

فتح الله زاده از نام بردن این مربی بزرگ خارجی خودداری کرد و تنها به گفتن این جمله که «آدم خوبی است» اکتفا کرد!

مدیرعامل سابق استقلال گفت: فرهاد اگر می‌تواند برگردد. او به خاطر هوادار از خودش بگذرد و برگردد. اگر هم نمی‌تواند، باشگاه وقت را از دست ندهد چون دوست داریم این تیم سال بعد هم قهرمان بشود.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی فوتبال مدیرعامل سابق استقلال فتح الله زاده فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال

با اینکه از شب گذشته اخبار مربوط به برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال در رسانه‌ها منتشر شده بود این خبر عصر امروز به طور رسمی روی رسانه باشگاه قرار گرفت.

با قطعی شدن جدایی علی خطیر از باشگاه استقلال این مدیر جوان و با تجربه متنی را منتشر و از همکاران خود در استقلال تشکر کرد.

علی خطیر در این متن هیچ گلایه‌ای بابت برکناری از مدیرعاملی استقلال انجام نداده و حتی برای هلدینگ خلیج فارس به عنوان متولی جدید باشگاه استقلال هم آرزوی موفقیت کرده؛ مدیرعامل پیشین استقلال نوشته است:

 “به نام تنها دادگر هستی
 هواداران عزیز استقلال ایران
 با سلام

 امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

 با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

 از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

 با نهایت احترام و ارادت
 علی خطیر
 هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز
 ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳”

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور