Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا داوودیان عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حادثه واژگونی ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه روز ۱۳ خرداد در محور دامغان به دیباج رخ داد.

وی ادامه داد: در پی بروز این حادثه، پس از دریافت گزارش عوامل اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به منظور انجام اقدامات امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

داوودیان اظهار داشت: در این حادثه ۶ سرنشین خودرو مصدوم شدند که ۲ نفر توسط هلال احمر و چهار مصدوم توسط اورژانس جهت ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: عوامل امدادی پایگاه عامل چشمه علی به منظور امدادرسانی، ماموریت رسیدگی به مصدومان را برعهده داشتند. 

به گزارش ایرنا، خستگی، عدم توجه به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده هاست.

سالانه دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

شهرستان دامغان در مسیر ارتباطی تهران- مشهد و در محور ارتباطی شمال به جنوب قرار گرفته است. این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی تردد جاده ای تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور دامغان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، زکریا اشک‌پور روز شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

اشک‌پور گفت: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت