Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خاش از وقوع قتل سه عضو یک خانواده خبرداد و گفت: شب گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی این شهرستان به قتل رسیدند.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رازدار، با تایید قتل عام سه عضو یک خانواده گفت: در پی اعلام وقوع قتل اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر ۴۸ ساله دختر ۱۷ ساله و پسر ۱۲ ساله) حوالی ساعت پنج بامداد امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در معیت مأموران تحت امر در محل حادثه، اقدامات لازم در صحنه برای بررسی انگیزه و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این فاجعه هولناک به صورت ویژه آغاز شده و نتیجه آن به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

خاش شهری در بخش مرکزی شهرستان خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان در ایران است. این شهر در محدوده سرحد بلوچستان قرار گرفته‌است.

تماشاخانه مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم) ببینید| پرش‌های باورنکردنی سیاه گوش؛ حتی شکار متوجه حضورش نمی‌شود فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یک خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان