Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:26:06 GMT

دلدادگان روح‌الله به صحن آمده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۰۸۳۳

دلدادگان روح‌الله به صحن آمده‌اند

به گزارش شامگاه خبرنگار ایرنا از حرم مظهر امام راحل، شمار زیادی از عاشقان ولایت از گوشه و کنار ایران برای بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی به حرم مطهر آمده‌اند و برای برگزاری مراسم آماده می‌شوند.
پیر و جوان و زن و مرد در صف هستند تا وارد صحن شوند و با امام‌شان تجدید میثاق کنند.
بچه‌های کوچکتر دست در دست پدر و مادرهای خود گرداگرد حرم می‌چرخند و با زبان کودکانه‌شان راز و نیاز می‌کنند، کودکانی که نسل آینده این مرز بوم هستند و تکیه نظام و انقلاب به همین‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمعیت بسیجیان از شهرهای مختلف دور و نزدیک گرد هم آمده‌اند و با در دست داشتن پرچم‌هایی زرد رنگ اتحاد، همدلی و اخلاص خود نسبت به بنیان‌گذار انقلاب به رخ جهانیان می‌کشند.
همه اقوام ایرانی برای نشان دادن اتحاد و پیمانی که با امام خود بسته بودند در این مراسم شرکت کرده‌اند تا نشان دهند بر آن پیمانی که بسته‌اند استوارند.
شهروند عراقی که خود را ابورحمان معرفی کرد و کمابیش فارسی صحبت می‌کرد به خبرنگار ایرنا گفت: امام خمینی (ره) تنها مختص به ایران و ایرانی نیست و برای تمام کسانی که به دنبال آزادگی هستند محترم و قابل ستایش است.
وی ادامه داد: به خاطر احترامی که برای امام خمینی قائل هستم از عراق آمده‌ام تا در این مراسم شرکت کنم.
ابورحمان اظهار داشت: بسیاری از عراقی‌ها امام خمینی (ره) را دوست دارند و به ایشان احترام می‌گذارند، این احترام در کشوری دیگر نشان دهنده عظمت یک مرد است.
به گزارش ایرنا، تعداد عاشقان ولایت و امام خمینی(ره) به قدری زیاد است که خیلی‌ها هنوز نتوانسته‌اند وارد صحن شوند و در حیاط حرم مشغول راز و نیاز هستند.

برچسب‌ها مرقد امام خمینی (ره) امام خمینی ارتحال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرقد امام خمینی ره امام خمینی ارتحال مرقد امام خمینی ره امام خمینی ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مطهری امام
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد