Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آن چه که از صحبت های یحیی گل محمدی و حمید مطهری بر می آید بسیار بعید است کادرفنی پرسپولیس برای فصل بعد قراداد رامین رضاییان را تمدید کند.
به گزارش آریا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فجرسپاسی از ضعف رامین رضاییان در امور دفاعی می گوید و یحیی گل محمدی هم در جایگاه سرمربی تیم از دلخوری اش نسبت به صحبت های رامین در برنامه فوتبال برتر پرده برمیدارد و همه این ها نشان می دهد که کمتر تمایلی برای حفظ رامین رضاییان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می رسد کلید ماجرا در دست دانیال اسماعیلی فر است و یحیی گل محمدی در صورت جذب این بازکن دیگر نیازی به رامین نخواهد داشت چرا که معتقد است کارایی این بازیکن از رضاییان در پست دفاع راست بهتر بوده و سیامک نعمتی چند پسته هم گزینه خوبی برای روزهایی است که اسماعیلی فر محروم یا مصدوم می شود. به همین دلیل رضاییان به احتمال زیاد برای فصل بعد و در صورت جذب اسماعیلی فر باید به تیم دیگری منتقل شود. جالب این که باشگاه نیز این بازیکن را به کمیته انضباطی احضار کرده و نشست کمیته انضباطی رضاییان قرار است بعد از تعطیلات برگزار شود.
به نظر می رسد رامین رضاییان و پرسپولیس به نقطه پایان رسیده اند. رامین رضاییان که در سال‌های اخیر در قطر برای باشگاه الدحیل بازی می‌کرد، فصل گذشته بعد از عملکرد ضعیف در این تیم به صورت قرضی راهی السیلیه قطر شد و در ادامه از این تیم به پرسپولیس آمد تا نیم فصل دوم لیگ بیست‌ویکم را با پیراهن پرسپولیس بازی کند.
او که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مدعی شد برای حضور 6 ماهه‌اش مبلغی از پرسپولیس دریافت نکرده است، بعدا با اظهارات رضا درویش مشخص شد حدود 7 میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت کرده که بخشی از این مبلغ به هزینه صدور رضایت‌نامه‌اش اختصاص داشته است. یعنی در واقع پرسپولیس برای بازیکنی که قرارداد 6 ماهه منعقد کرده، نزدیک به 7 میلیارد تومان هزینه صدرو رضایت‌نامه داده است. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد رضاییان از این تیم جدا خواهد شد و گل‌محمدی از باشگاه خواسته مدافع راست سپاهان را به جای او جذب کنند. در این زمینه مدیران پرسپولیس مذاکراتی را انجام داده‌اند تا به زودی دانیال اسماعیلی‌فر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.
قرارداد 11 بازیکن پرسپولیس با پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسیده است. لیگ بیست و یکم شب گذشته برای پرسپولیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی به پایان رسید و بی شک بدترین خبر برای هواداران این تیم آزاد شدن 11 سرخ پوش پس از این بازی است. نگاهی به لیست بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد قرارداد 11 بازیکن این تیم به پایان رسیده و این گروه از بازیکنان، «آزاد» تلقی خواهند شد. 
از این رو برای ادامه همکاری با پرسپولیس باید قراردادشان را تمدید کنند. این درحالی است که با تاکید یحیی گل محمدی و با توجه به این که او تا شب قبل لیستی برای تمدیدی ها به باشگاه نداده بود، هیچکدام از این بازیکنان قراردادشان را تمدید نکرده اند. البته یحیی از مدتها قبل روی تمدید قرارداد ملی پوش ها تاکید داشت که چند روز قبل قرارداد مهدی ترابی تمدید شد و البته میلاد سرلک نیز همچنان در حال امروز و فردا کردن است.
سید جلال حسینی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی. این نفراتی است که قرادادشان با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و باید دید یحیی گل محمدی برای فصل بعد با چند نفر از این نفرات تمدید قرارداد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 11 پرسپولیسی بازیکن آزاد هستند یحیی رامین رضاییان یحیی گل محمدی پایان رسیده اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)