Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در آنچه که می‌توان به عنوان یک توبیخ نادر تلقی کرد، بایدن گفت: «خوش شانس در سفر به ماه».

رئیس‌جمهوری آمریکا این اظهارات را هنگام صحبت با مطبوعات در مورد رشد شغلی قوی‌تر از حد انتظار در ایالات متحده در ماه مه بیان کرد. او همچنین انتقادات از مدیریت تورم را نپذیرفت.

بایدن و ماسک مدت‌هاست که رابطه سردی با هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تسلا در گذشته از این شکایت داشت که دولت جدید آمریکا، هر کاری که می‌توانست برای کنار زدن و نادیده گرفتن تسلا انجام داده است.

روز جمعه، هنگامی که خبرنگاران از بایدن خواستند درباره اظهارات ماسک در مورد اقتصاد ایالات متحده توضیح دهد، رئیس‌جمهوری گفت: «در حالی که ایلان ماسک در مورد این مسائل صحبت می‌کند، شرکت‌هایی مانند فورد به دنبال استخدام افراد بیشتری برای سرمایه‌گذاری در خودروهای الکتریکی هستند. فورد در حال افزایش سرمایه‌گذاری و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی جدید است.»

بایدن افزود: «شرکت سابق کرایسلر؛ آنها همچنین سرمایه‌گذاری‌های مشابهی را در خودروهای الکتریکی انجام می‌دهند. اینتل در حال ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در ساخت تراشه‌های کامپیوتری است. بنابراین، می‌دانید، شانس زیادی برای او در سفر به ماه وجود خواهد داشت.»

به دنبال آرزوهای بایدن، ماسک در توییتی نوشت: «متشکرم آقای رئیس‌جمهور!»

بیشتر بخوانید:

اتمام حجت ماسک با کارکنان تسلا | یا به شرکت بازگردید یا بروید

ماسک به توییت خود پیوندی به اعطای قرارداد ۲.۹ میلیارد دلاری ناسا در آوریل ۲۰۲۱ با اسپیس‌ایکس برای توسعه وسیله نقلیه‌ای برای انتقال فضانوردان به ماه اضافه کرد.

کد خبر 680933 برچسب‌ها اقتصاد - تورم ناسا ایلان ماسک بایدن آكسفورد شرکت‌ خودروسازی تسلا شرکت اینتل اسپیس‌ ایکس - فضا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد تورم ناسا ایلان ماسک بایدن آكسفورد شرکت خودروسازی تسلا شرکت اینتل اسپیس ایکس فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس در بیست و هفتمین کنفرانس سالانه انستیتو میلکن، بخش زیادی از سخنرانی خود را به مزایای هوش مصنوعی اختصاص داد. او در کنفرانس در پاسخ به نقش این فناوری در زندگی روزمره انسان ها گفت: هوش مصنوعی حقیقت یاب می تواند تمدن بشر را پرورش دهد.

اما هنگامیکه از او درباره نقش هوش مصنوعی در سرعت بخشیدن به فعالیت هایش در زمینه اکتشافات فضایی سوال شد، اشتیاق کمتری نسبت به این فناوری نشان داد. او در پاسخ به این سوال گفت: نکته عجیب اینجاست که یکی از حوزه هایی که تقریبا هیچ نوعی از هوش مصنوعی در آن استفاده نشده، اکتشافات فضایی است. بنابراین اسپیس ایکس هم از هیچ نوع هوش مصنوعی استفاده نمی کند، استارلینک هم از این فناوری استفاده نمی کند. من مخالف استفاده از آن نیستم. اما کاربردی برای آن نیافته ایم.

او در ادامه افزود: مشغول آزمایش مدل های زبانی هوش مصنوعی است و از آنها سوالاتی درباره فضا می پرسد، اما پاسخ های این سیستم ها نا امید کننده است. با ایجاد هر نسخه یا ارتقایی در هوش مصنوعی من سوالاتی درباره «پارادوکس فرمی»، طراحی موتور موشک ها، فرایندهای الکتروشیمیایی و غیره می پرسم. هوش مصنوعی در پاسخ دادن به این سوالات عملکرد وحشتناکی دارد.

پارادوکس فرمی به عدم مشاهده تمدن‌های فرازمینی در کیهان اشاره دارد در حالی که طبق تخمین های دیگر پیش‌بینی می شود، بتوان تعداد زیادی از این تمدن هوشمند فرازمینی در کهکشان یافت.

هرچند ایلان ماسک درباره استفاده از هوش مصنوعی در اکتشافات فضایی مردد است، اما همچنان از طریق استارت آپxAI خود، سرمایه گذاری کلانی در توسعه هوش مصنوعی انجام داده است در این پروژه از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به اکتشافات علمی انسان استفاده می شود.

کد خبر 6099258 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض