Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:31:24 GMT

آزادی ۲۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۱۷۰۳

آزادی ۲۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان، عبدالمجید کشوری در جشن گلریزان برای آزادی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان با اشاره به اینکه این فرد ۱۲ سال در حبس بوده و یک فرزند نابینا دارد، افزود: برای این فرد ۱۲۰ میلیون تومان در فضای مجازی از طرف افراد خیر جمع آوری شده و ما خواهان استمرار اینگونه حرکات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۲۳۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی توسط ستاد دیه آزاد شده‌اند، افزود: اداره زندان‌ها و ستاد دیه علاوه بر کمک مالی، تلاش می‌کنند این فرد تا پایان تعطیلات آزاد شود.

کشوری همچنین با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته در مجموع یکهزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان با همکاری ستاد دیه، خیرین و جشن‌های گلریزان آزاد شدند، افزود: با وجود تمام مشکلات اقتصادی در لرستان اما به این نقطه رسیدیم که مردم لرستان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش می‌کنند.
 

برچسب‌ها آزادی زندانیان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزادی زندانیان خرم آباد لرستان آزادی زندانیان خرم آباد لرستان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند