Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه مردم مؤمن و ولایتمدار در اهانت به ساحت مقدس امامان معصوم( ع) توسط دشمنان و معاندان سکوت نخواهند کرد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در خصوص فیلم عنکبوت مقدس اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید دشمنان می‌خواهند با دهانشان نور خدا را خاموش کنند حال آنکه خداوند متعال آن نور را به اتمام  می‌رساند و هرگز نور الهی خاموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف بیان کرد: همیشه مردم مؤمن و ولایتمدار در اهانت به ساحت مقدس امامان معصوم( ع) توسط دشمنان و معاندان سکوت نخواهند کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که نان این نظام را می‌خورند و به دنبال آن اقداماتی ازقبیل  وطن فروشی انجام می‌دهند، احساسات مردم را برانگیخته خواهند کرد.

وی همراهی مسئولان با مردم را مهم برشمردو گفت: افرادی که به دامن کفروا الحاد پناه برده اند تومار خود را با این عملشان در هم  پیچیده‌اند، همانگونه که مردم در فتنه 88 تومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی در رخداد چنین اتفاقاتی به طور جدی حضور پیدا کنند و با افرادی که به این گروه‌ها پرو بال می‌دهند برخورد قاطعی داشته باشند.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در جغتای
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است