Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی به مناسبت سالروز جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 ۱۴ خرداد یادآور روز‌های حزن و اندوه برای بزرگ مرد الهی و مبارز نستوهی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ قرن با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و مکتب سیدالشهدا (ع) و پشتیبانی کرد و به پیروزی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم‌ترین حماسه مردمی و شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر را به خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم را طراحی و پایه گذاری کرد و منابع استکبار و صهیونیزم جنایتکار را در منطقه به چالش کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ۱۴ خرداد بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌های امام راحل برای مردم و مسئولان است تا همه بدانند که کارگزاران نظام تا چه میزان در مسیر آرمان‌های امام راحل گام برداشته و مبانی و اهداف آن پیر مراد را تا چه اندازه جامه عمل پوشانده اند.

در ادامه این پیام آمده است: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ اسلام، منطقه و جهان گشود و به همه آزادیخواهان جهان آموخت که با عزم و اراده و پشتیبانی مردمی می‌توان از شرف و عزت ملی دفاع کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: چهاردهم و پانزدهم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی و حافظه تاریخی ملت ایران با نام امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی همراه و شناخته می‌شود. حماسه خمینی کبیر و ۱۵ خرداد، نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و آغاز حرکت از ظلمت به نور بود که سرنوشت رهائی، شکوفائی و نجات ملت شریف ایران و امت اسلامی را رقم زد.

اینجانب سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران به خصوص مردم مومن و انقلابی استان مرکزی تسلیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین یوم الله ۱۵ خرداد سال ۴۲، شادی روح بلند و مطهر امام راحل (ره)، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ۱۴ خرداد رحلت امام خمینی انقلاب اسلامی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟