Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:04:53 GMT

زیدآبادی: وکلای «میرحسین» شکایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۲۹۱۶

زیدآبادی: وکلای «میرحسین» شکایت کنند

آفتاب‌‌نیوز :

احمد زیدآبای در کانال تلگرامی خود نوشت: اسدالله بادامچیان از سران حزب مؤتلفۀ اسلامی در گفتگو با روزنامۀ جوان، مهندس میر حسین موسوی را از همان ابتدای کارش"مهرۀ پرورش یافته و خارجی" معرفی کرده است.

این بهتان قبل از اینکه جانب میرحسین را بگیرد؛ اتهامی علیه کلیت نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا نظامی که نخست‌وزیر دوران جنگ و فردِ مورد وثوق کامل و حمایت قاطعِ رهبر وقت و دیگر ارکان قدرتش، از همان اول کار مهرۀ پرورش یافته خارجی بوده است؛ دیگر با کدام ادلّه می‌توان به سایر اجزاء و مقام‌های دیگرش کوچکترین اعتمادی داشت و آنها را مهره‌های پرورش یافتۀ دست خارجی‌ها ندانست؟

قاعدتاً مدعی‌العموم که طرح برخی انتقادها را تحت عنوان "تبلیغ علیه نظام" مورد پیگیرد قضایی قرار می‌دهد، در این مورد هم باید وارد عمل شود و از آقای بادامچیان بپرسد که با تکیه بر کدام اسناد و مدارک "آبروی نظام" را به باد داده است؟

تجربه گذشته اما نشان می‌دهد که مدعی‌العموم در مقابل بهتان‌های این قبیل افراد اقدامی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به نظرم اگر وکلای جناب مهندس موسوی با طرح شکایتی در دادگستری علیه آقای بادامچیان موضوع را پیگیری کنند، حداقل وعدۀ رئیس قوۀ قضائیه برای رسیدگی یکسان به شکایت "افراد انقلابی و غیرانقلابی" به محک آزمون گذاشته خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان میر حسین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد

رئیس حزب حاکم «رویای گرجستان» در واکنش به قطعنامه مصوب پارلمان اروپا علیه گرجستان بیان کرد: قطعنامه پارلمان اروپا غیرقابل‌قبول، ناعادلانه و توهین‌آمیز است و همچنین حاوی ترفندی است که اشاره به امکان تجدیدنظر در رژیم بدون ویزا دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایراکلی گاریباشویلی» رئیس حزب حاکم «رویای گرجستان» در واکنش به قطعنامه مصوب پارلمان اروپا در خصوص پیش‌نویس قانون «شفافیت نفوذ خارجی» بیان کرد: قطعنامه پارلمان اروپا غیرقابل‌قبول، ناعادلانه و توهین‌آمیز است و همچنین حاوی ترفندی است که اشاره به امکان تجدیدنظر در رژیم بدون ویزا دارد.

وی با بیان اینکه مردم گرجستان به خوبی هدف از تصویب این قطعنامه را درک می‌کنند، گفت: می‌خواهم به مردم بگویم که «حزب خلق اروپا» دقیقاً با لابی‌گری «جنبش ملی» متحد اصلی خود در اروپا این قطعنامه شرم‌آور و ناعادلانه را اجرا کرد.

گفتنی است، حزب حاکم رویای گرجستان روز 3 آوریل پیش‌نویس قانونی را به مجلس این کشور ارائه کرده که قانون «شفافیت نفوذ خارجی» نام دارد.

طبق این قانون، سازمان‌های غیردولتی و رسانه‌های گرجستان که بیش از 20 درصد بودجه خود را از منابع خارجی تأمین می‌کنند، باید خود را به‌ عنوان نماینده خارجی یا «عامل تحت نفوذ خارجی» ثبت و معرفی کنند.

اتحادیه اروپا خواستار عدم تصویب این لایحه شده و اعلام کرد که لایحه نفوذ خارجی با اصلاحات دموکراتیکی که به منظور پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا لازم است، تضاد دارد.

شارل میشل رئیس شورای اروپا در شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد که این لایحه گرجستان را از اتحادیه اروپا دورتر می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش