Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:29:29 GMT

برخورد دو تریلر در محور جهرم-لار، دو مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۲۹۷۴

برخورد دو تریلر در محور جهرم-لار، دو مصدوم داشت

رامین جعفرنژاد، شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد شنبه، پیرو اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان فارس (EOC) مبنی بر برخورد دو دستگاه تریلر در کیلومتر ۷۵ محور جهرم به لار، تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه رزک به محل حادثه‌ اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از تریلرها واژگون و از جاده خارج شده بود، اظهار کرد: امدادگران پس از ایمن‌سازی محل با همکاری تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه بریز لار، اقدام به رهاسازی دو مصدوم این حادثه کردند و برای انجام فرآیند درمان، مصدومان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور جهرم-لار در محور ترانزیتی جنوب به شمال کشور و حادثه‌خیز است و با حجم بار ترافیکی فراوان هنوز بخش اعظمی از آن دو بانده نشده است.

یکشنبه اول خرداد ماه جاری نیز بر اثر حادثه مشابه دیگری  در تصادف سه تانکر حمل سوخت و یک دستگاه وانت بار در جاده جهرم - لار، این تریلرها دچار آتش‌سوزی شدند و یک نفر نیز جان باخت. 

روابط عمومی اورژانس جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه‌ای دیگر  ساعت۸:۵۴ صبح شنبه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ محور جهرم –شیراز، در نزدیکی روستای آبادشاپور واژگون و منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی شیراز جهرم لارستان تصادفات جاده ای فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز جهرم آتش نشانی شیراز جهرم لارستان تصادفات جاده ای فارس محور جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت