Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@00:03:44 GMT

مخیتاریان در یک قدمی اینتر

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۳۰۳۷

مخیتاریان در یک قدمی اینتر

مهاجم باشگاه رم تصمیم به تمدید قرارداد خود با شاگردان ژوزه مورینیو ندارد و هفته آینده با نراتزوری تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و مذاکرات مثبتی با سیمونه اینازگی سرمربی این تیم داشته است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از «گاتزتا دلو اسپورت»، به نظر می‌رسد اولین خرید نراتزوری در فصل تابستان قطعی شده و هنریک مخیتاریان از ابتدای فصل بعد لباس این تیم را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم اخبار روزهای اخیر مبنی بر موافقت این ستاره ارمنستانی با انتقال به اینتر، مدیران باشگاه رم امید داشتند که همچنان بتوانند این بازیکن را متقاعد به ماندن در رختکن این تیم کنند.

اما گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که حالا جالوروسی پذیرفته که هنریک میخیتاریان از این باشگاه جدا شود و آنها پیشنهاد یک هفته پیش خود برای حفظ این بازیکن را افزایش نخواهند داد و هنریخ مخیتاریان، وینگر سابق منچستریونایتد در آستانه انتقال به اینتر خواهد بود.

مهاجم رم تصمیم به تمدید قرارداد خود با شاگردان ژوزه مورینیو ندارد و هفته آینده با نراتزوری تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و مذاکرات مثبتی با سیمونه اینازگی سرمربی این تیم داشته است.  همچنین هنریک مخیتاریان پس از پیروزی رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا مقابل فاینورد و اولین قهرمانی برون مرزی باشگاه، با هم‌تیمی‌های خود در رختکن جالوروسی خداحافظی کرده است.  

هنریک مخیتاریان به شکل قطعی تصمیم گرفته پیشنهاد تمدید قرارداد رم را رد کند. از آنجا که او قصد داشت در لیگ قهرمانان بازی کند به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت داد و به‌زودی در تست‌های پزشکی نراتزوری شرکت خواهد کرد. این بازیکن ۳۳ ساله قرار است قراردادی ۲ ساله با اینتر امضا کند و گفته می‌شود در این تیم حدود ۴.۵ میلیون یورو دستمزد خالص دریافت خواهد کرد.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ژوزه مورینیو ، اینترمیلان ، آ اس رم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ژوزه مورینیو اینترمیلان آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)

دو گل از هاکان چالهان اوعلو باعث شد اینتر در خانه تورینو را شکست دهد.

دانلود (61.3MB)

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی