Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@01:58:24 GMT

امام منادی استقلال و عزت ملت ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۳۱۹۶

امام منادی استقلال و عزت ملت ایران شد

تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) گفت: وقتی زندگی امام(ره) را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که آن بزرگوار منادی استقلال و عزت مردم ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید حسن خمینی صبح امروز (شنبه) در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) طی سخنانی با اشاره به عدم برگزاری این مراسم در دو سال گذشته به علت شرایط کرونایی، گفت: سالگرد امام(ره)، بهانه‌ای است تا بیش از هر زمان دیگری از امام بزرگوار بگوییم، بشنویم و زبان صادقی که بین جامعه ما آمد و روح خدا را دمید و توانست انقلابی عظیم را رقم بزند، در میان خودمان ذکر کنیم و نام او را بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امام مظهر خوبی‌های بسیاری است و همچنین مظهر یک آرمان های بسیار بزرگ که توانست یک انقلاب بزرگ را رقم بزند.   تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام یک حقیقت ناب بود که یک روح مطهر را در جامعه ما رقم زد،اظهار کرد: واقعیت این است که اگر بخواهیم زندگی امام را با هم مرور کنیم، نقاط بسیار درخشانی در شخصیت ایشان است که از جمله آن‌ها آرمان خواهی است که امام توانستند خود را مظهر آن آرمان‌ها نشان دهند.   سید حسن خمینی افزود: این آرمان، آرمان باشکوه انقلاب اسلامی است. رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای جمله‌ای دارند که می‌فرمایند: «این انقلاب بی نام امام(ره) در هیچ‌جا وهیچ محیطی شناخته شده نیست.»   وی با بیان اینکه انقلاب ما از جهات متعدد، دارای ویژگی هایی است، استبداد ستیزی، استعمار ستیزی، آزادیخواهی و مهم‌تر از همه مبارزه با تحجر از جمله این ویژگی ها عنوان کرد و افزود: اگر مرور کنیم، می توانیم ببینیم که در عمر بابرکت ایشان نقاطی وجود دارد که از ابتدای نهضت این آرمانها را برای ملت ایران فریاد کرده و ملت را به آن آرمان‌ها فراخوانده است.   تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) گفت: رژیم منحوس پهلوی مظهر یک وابستگی به دشمن بود. این وابستگی در جهات مختلفی خود را نشان می‌داد. این وابستگی هم به شرق و هم به غرب بود و در جهات متفاوتی آن را به عرصه ظهور می رساند.   سید حسن خمینی تصریح کرد:  ما وقتی زندگی امام را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که آن بزرگوار منادی استقلال و عزت مردم ایران شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی