Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی «کان» گزارش کرد، ۸۰ نماینده عضو کنگره آمریکا از دولت جو بایدن خواسته‌اند تا علیه اقداماتی که مانع اجرای راهکار دو دولتی می‌شود، وارد عمل شود.

در این گزارش آمده است، این نمایندگان که همگی از حزب دموکرات هستند نامه‌ای به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا فرستاده‌اند و اقدامات رژیم اسرائیل را که منجر به کاهش فرصت‌ها برای تحقق راهکار دو دولتی می‌شود، برشمرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۰ نماینده عضو کنگره آمریکا در این نامه افزایش خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری را از جمله موانع راهکار دو دولتی خوانده‌‍‌اند.

نمایندگان  کنگره آمریکا هشدار داده‌اند، سیاست فعلی رژیم اسرائیل مبنی بر توسعه شهرک‌ها و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها به تحقق راهکار دو دولتی کمکی نمی‌کند.

آنها همچنین مدعی شده‌اند، از دیگر اموری که مانع اجرای راهکار دو دولتی می‌شود ادامه اقدام تشکیلات خودگردان در پرداخت مستمری‌ به خانواده‌های اسرای فلسطینی، مجروحان و خانواده‌های شهداست.

چندی پیش ۱۵ کشور اروپایی هم از رژیم موقت صهیونیستی خواستند برنامه‌های ‌ خود را برای ساخت هزاران منزل مسکونی دیگر در کرانه باختری اشغالی متوقف کند.

کشورهای اروپایی در بیانیه‌ای که توسط وزیران خارجه‌شان صادر شده تصریح کرده‌اند: «واحدهای مسکونی جدید مانعی جدید برای راهکار دو دولتی ایجاد می‌کنند».(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سناتور آمریکایی راهکار دو دولتی فلسطین راهکار دو دولتی کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عصبانیت نماینده کنگره آمریکا از توافق با ایران: این پول‌ها را باید در کشور خودمان خرج کنیم صاف کننده‌های مو سرطان زا هستند/ افزایش سرطان رحم و پستان در زنان سیاه پوست (فیلم) لحظه دستگیری سیاستمدار مطرح آمریکایی به دلیل رانندگی در حالت مستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • فصل بیداری
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود