Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی به چهارمین باخت محمدرضا گرایی مقابل شرماخانبت قزاق واکنش نشان داد و تاکید کرد: شکست او برای کشتی گیر قزاق عادت شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک پس از قبول ۳ شکست مقابل شرماخانبت قزاق در رویدادهای مختلف سال ۲۰۱۸، دو روز پیش نیز برای چهارمین مرتبه برابر این کشتی گیر در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اتحادیه جهانی کشتی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: شکست محمدرضا گرایی شاید برای خیلی ها امکانپذیر نباشد اما نه برای شرماخانبت قزاق که به شکست دادن این قهرمان المپیک عادت کرده است!

شرماخانبت با کسب چهارمین پیروزی خود در چهار مبارزه در مقابل تماشاگران خودی در جام بولات تورلیخانوف در آلماتی، رکورد 100 درصدی پیروزی برابر گرایی را حفظ کرد.

شیرماخانبت پس از این پیروزی گفت: این چهارمین بار بود که مقابل گرایی کشتی گرفتم. ما همدیگر را به خوبی می شناسیم. با وجود اینکه او قهرمان المپیک است، این چهارمین بار بود که او را شکست دادم.

گرایی نیز علت این شکست را دوری ۸ ماهه از میادین کشتی دانست و گفت: مشتاقانه منتظر مبارزه با این کشتی گیر قزاق در مسابقات قهرمانی جهان هستم. با آمادگی نسبتا کم در این مسابقات شرکت کردم. حضور در این رویداد باعث شد بیشتر با نقاط ضعفم آشنا شوم تا بر روی آنها کار کنم. امیدوارم شرماخانبت در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود و در مرحله گروهی یا فینال با او مبارزه کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اتحادیه جهانی کشتی ، محمدرضا گرایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی محمدرضا گرایی اتحادیه جهانی کشتی محمدرضا گرایی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟