Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین حسن‌پور سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همه روزه گشت‌های متعدد و روزانه به منظور رصد بازارهای مصرف توسط اداره کل صمت و سازمان جهاد کشاورزی در سطح شهرستانهای استان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین به منظور رسیدگی به پرونده‌های تخلفات انجام شده این طرح جراحی اقتصادی در خراسان‌جنوبی هم‌زمان جلسات ویژه‌ای توسط کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل می‌شود.

 سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: درصد رسیدگی به تخلفات تعزیراتی خراسان‌جنوبی در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۳ درصد رشد داشته که این نشان از وقوع تخلفات در شرایط التهابات بازار و سوء استفاده برخی از فروشندگان است.

 حسن‌زاده یادآور شد: در راستای اجرای طرح نظارت بر کالا‌های اساسی مربوط به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از ۲۲ اردیبهشت تا روز گذشته تعداد ۹۹۴ فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان‌جنوبی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌‌ها به هزار و ۴۰۹ مورد پرونده تعزیراتی در خراسان‌جنوبی رسیدگی شده است.

 سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع کل پرونده‌های رسیدگی شده طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تعداد  ۳۳۵ مورد تخلف عدم درج قیمت، ۹۵ مورد عدم ارائه فاکتور خرید، ۱۴۱ مورد گران فروشی، ۴۴ مورد تقلب، ۱۱ مورد احتکار، ۸ مورد کم فروشی، ۱۸ مورد توزیع خارج از شبکه می‌باشد.

حسن‌پور ادامه داد: همچنین تعداد ۱۶ پرونده رسیدگی تعزیراتی خراسان‌جنوبی از ابتدای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها  مربوط به برخورد با نانوایی‌هایی که خارج از نوبت خود تعطیل بوده و ۱۵ مورد مربوط به رعایت نکردن مقررات نظام صنفی می‌باشد.

وی تاکید کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون افراد متخلف در خراسان‌جنوبی به پرداخت ۱۲۲ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال محکوم شده‌اند.

انتهای‌پبام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین حسن زاده طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها خراسان جنوبی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی