Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:55:24 GMT

پیدا شدن ۲ جسد دیگر از زیر آوار متروپل

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۴۵۶۱

پیدا شدن ۲ جسد دیگر از زیر آوار متروپل

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرماندار آبادان در خصوص خارج کردن ۲ پیکر دیگر از زیر آوار متروپل در بامداد شنبه گفت: منتظر اعلام نهایی پزشک قانونی در خصوص هویت پیکرهای کشف شده هستیم و پس از آن در خصوص آمار فوتی‌ها اظهار نظر می‌کنیم.

احسان عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات آواربرداری در ساختمان متروپل با شتاب بسیار خوبی در حال انجام است و وارد مرحله حساسی شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به روند آواربرداری در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی عملیات آواربرداری ساختمان متروپل هستیم.

فرماندار آبادان با بیان اینکه تصمیم نهایی برای باقی‌مانده ساختمان متروپل پس از اتمام عملیات آواربرداری گرفته می‌شود، گفت: در بخش‌های مختلف متروپل نیروهای عملیاتی حاضر در محل در حال جداسازی آوارها هستند.

عباسپور تصریح کرد: تاکنون ‌۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و جستجو همچنان برای بیرون آوردن پیکرهای احتمالی زیر آوار ادامه دارد.

وی در خصوص خارج کردن دو پیکر دیگر از زیر آوار متروپل در بامداد شنبه گفت: منتظر اعلام نهایی پزشکی قانونی در خصوص هویت پیکرهای کشف شده هستیم و پس از آن در خصوص آمار فوتی‌ها اظهارنظر می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی رحلت امام خمینی قیام 15 خرداد متروپل آبادان آواربرداری آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی رحلت امام خمینی قیام 15 خرداد زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 

کمال علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش انفجار یک واحد مسکونی در خیابان شریف واقفی قوچان در ساعت ۱۶:۳۹ سه شنبه نیروهای عملیاتی این آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه عملیات با ۲۴ نیرو آتش نشانی و ۴ خودروی عملیاتی با همراهی یک تیم امدادی از هلال احمر انجام شد، تصریح کرد: این عملیات پس از ۵ ساعت و در ساعت ۲۱:۲۰ به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حین آوار برداری جسد یک خانم مسن توسط نیروها کشف شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6093660

دیگر خبرها

  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • شجاعت کودک فلسطینی بعد از خروج از زیر آوار
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد