Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روند تمدید قرارداد ۲ بازیکن فصل گذشته استقلال وقفه پیش آمده است 

مذاکرات برای تمدید قرارداد مهدی مهدی پور و عارف غلامی به بعد از اردوی تیم ملی موکول شده است.

به گزارش طرفداری، با پایان فصل قرارداد چند بازیکن استقلال با این باشگاه به پایان رسیده است و عارف غلامی و مهدی مهدی پور از جمله این بازیکنان هستند که مدیران باشگاه روی حفظ آنها اصرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد اولیه خود را به این ۲ بازیکن ارائه کرده اند اما فعلا غلامی و مهدی پور در اردوی تیم ملی حضور دارند و همه چیز به بعد از اردو‌ موکول شده است.

این اتفاق از آن جهت برای استقلال چندان خوشایند نیست که شایعاتی در مورد دریافت پیشنهاد خارجی برای هر دو بازیکن وجود دارد و آبی ها باید هرچه زودتر تکلیف غلامی و مهدی پور را روشن کنند.

 

بیشتر بخوانید:

مهدی مهدی پور به اردوی تیم ملی اضافه شد؛ اسکوچیچ در انتظار سردار و جلالی

 

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس: نیازی به رامین رضاییان ندارم / شایعه در شهر خداحافظی رضا عنایتی از هوادار با انتشار یک استوری؟! امرسون رویال مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفت باشگاه بارسلونا، نیوکمپ را برای مراسم عروسی اجاره می‌دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی مهدی پور اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد