Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه روند آواربرداری از متروپل با شتاب بیشتری ادامه دارد، گفت: آواربرداری وارد مرحله حساسی شده است.

به گزارش مشرق، احسان عباسپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره کشف ۲ جسد دیگر در نیمه شب گذشته اظهار داشت: باید منتظر اعلام نهایی پزشک قانونی درباره هویت اجساد باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ‌به مراحل پایانی عملیات آواربرداری ساختمان متروپل نزدیک می‌شویم، افزود: نیروهای متخصص در حال جداسازی حجم گسترده‌ای از آهن و بتن از محل حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تا این لحظه به طور قطعی ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، تاکید کرد: ‌جستجو همچنان برای بیرون آوردن پیکرهای احتمالی زیر آوار ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان کشف جسد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری