Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد:کاری که امام انجام داد قابل مقایسه با اقدامات علما و مراجع گذشته نبوده است.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان گفت: هر چند مجتهدین و روحانیون کارهای بزرگی انجام دادند اما امام کاری کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از علمای گذشته نیست اما با انقلاب خود اسلام ناب و مکتب اهل بیت را زنده کرد و به دنیا نشان داد در دورانی که شرق و غرب دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند اما دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعمادی افزود: امام مکتب اهل بیت را در دنیا معرفی کرد امروز در کشوری نیست که مکتب اهل بیت زنده نباشد یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است.

وی گفت: رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کرد رژیمی که ژاندارم منطقه بود امام شرق و غرب را به زانو درآورد و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام به مردم ایران رشد داد در هیچ دوره ای چنین مردم رشد پیدا نکردند امروز ملت ایران بزرگ و رشید شده رشد علمی امروز ایران در جهان بی نظیر است.

بیشتر بخوانید:

با خاطراتی از امام خمینی(ره) / می‌خواهید از من رضاشاه درست کنید؟‏ گفت و گوی کمتر دیده شده سال ۵۸ با همسر امام(ره) / خدیجه ثقفی : در نوشتن اعلامیه ها به ایشان نظر و تذکر می دادم/ اولین و آخرین همسر ایشان بوده و هستم او حالا فقط یک خواسته از مسئولان دارد: گواهینامه فرزندش! / گوشه‌هایی از خاطرات خادم افغانستانی امام (ره)

میرعمادی افزود: کجای دنیا در شرایطی که کشور در گرانی و تحریم به سر می‌برد اصلاحات اقتصادی شروع می شود آیت الله رئیسی با همه وجود پای کار آمد و آبروی خود را به میدان گذاشت اما عده ای جیغ می کشند مگر نه اینکه خودشان بودند که می گفتند اقتصاد نیاز به اصلاح دارد، هر چند ضعفهایی وجود دارد اما نباید انصاف را زیر پا بگذارند.

وی در ادامه گفت: امام تحول ایجاد کرد جوانان را از کاباره ها به میدان جنگ و جنگ آورد به طوری که در جبهه برای شهادت گریه می کردند.

میرعمادی افزود: همین آمریکا از ملت ما حق توحش می گرفت و مردم ایران را به باغ وحش تشبیه می کرد که باید برای اداره آن حق توحش بگیرند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که برای مذاکره با آمریکا نقل در دهان می گذارند گفت: راه نجات کشور مذاکره با آمریکا نیست.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1638005

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تورم تحریم گرانی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند