Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با ورود کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) اجرا ۴۳۰ برنامه در ایام کرامت در استان بوشهر آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر به مناسبت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید، با صلوات خاصه امام رضا (ع) ظهر امروز در فرودگاه استان بوشهر مورد استقبال پرشور مردم و جمعی از مسئولان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان که متشکل از خادمان حرم و مبلغان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی است، برای شرکت در ویژه برنامه‌های این ایام به استان بوشهر سفر کرده‌اند.

شرکت در برنامه‌های جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید که با شکوه هرچه تمامتر در شهرها، بخش‌های استان بوشهر از جمله اهداف سفر این کاروان است.

سخنگوی گروه جنوب جشنواره زیر سایه خورشید اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید با مشارکت موسسۀ جوانان قدس رضوی و به منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی و وصل کردن دل‌های عاشقان امام رضا (ع) و زیارت از راه دور بین اقشار مختلف مردم صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان ضمن تشریح برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید افزود: دوستداران امام رضا علیه‌السلام می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 70 به سامانه 100088 از مسابقات فرهنگی و زیارت امام رضا (ع) خصوصاً زیارت اولی‌ها بهره‌مند شوند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر هم با بیان اینکه مانند هر سال با حضور کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر به عطر معنویت امام هشتم علی‌بن موسی الرضا (ع) و قدوم خدام حرم رضوی متبرک شد تصریح کرد: برنامه فرهنگی معنوی زیر سایه خورشید نزدیک 15 سال است اجرا می‌شود و امسال برنامه‌های ویژه تدوین شده است.

فرید محبی  از برگزاری 430 برنامه در ایام دهه کرامت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: 430 برنامه‌ با حضور 2 گروه «شمس الشموس» و «انیس المونس» در 2 گروه 5 نفری در نقاط مختلف استان برگزار و برنامه‌های متنوعی در تمامی 10 شهرستان با حضور خدام حرم رضوی اجرا می‌شود.

آغاز ویژه ‌برنامه‌های دهه کرامت / کاروان زیر سایه خورشید وارد استان کرمانشاه شد + تصویرقائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:کاروان‌های «زیر سایه خورشید» از مصادیق جهاد تبیین استکاروان‌های «زیر سایه خورشید» برای اعزام به سراسر کشور از امام رضا(ع) اذن گرفتند

وی با بیان اینکه شعار امسال «همه خادم الرضائیم، خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» است افزود: ترویج سیره رضوی مورد توجه قرار دارد و در کنار برنامه‌های فرهنگی خدمات مختلف معیشتی و حمایتی در سطح خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

گلزار شهدای بوشهر با حضور کاروان زیر سایه خورشید غبارروبی و عطرافشانی شد.

خادمان رضوی کاروان زیر سایه خورشید با حضور در گلزار شهدای 8 سال دفاع مقدس بوشهر، به رسم ادب، احترام و تکریم، قبور مطهر این شهدای والامقام را با گل و گلاب غبارروبی و عطرافشانی و این فضای معنوی را معطر به عطر رضوی کردند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است