Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:17:27 GMT

کاروان زیر سایه خورشید وارد یاسوج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۵۰۶۷

کاروان زیر سایه خورشید وارد یاسوج شد

گروه استان‌ها_کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) وارد یاسوج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حضرت امام رضا علیه السلام امروز وارد شهر یاسوج شد و مورد استقبال مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و همچنین سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان آستان قدس رضوی ابتدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شدند و سپس با حضور در مصلای امام خمینی شهر یاسوج فضای مراسم سالگرد درگذشت امام راحل را منور به نور پیشوای هشتم شیعیان جهاد کردند.

آغاز ویژه ‌برنامه‌های دهه کرامت / کاروان زیر سایه خورشید وارد استان کرمانشاه شد + تصویرقائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:کاروان‌های «زیر سایه خورشید» از مصادیق جهاد تبیین استکاروان‌های «زیر سایه خورشید» برای اعزام به سراسر کشور از امام رضا(ع) اذن گرفتند

همزمان با این حضور کاروان زیر سایه خورشید در دفتر نماینده ولی فقیه آیت الله سید نصیر حسینی اظهار کرد: هرچه داریم از برکت ائمه اطهار و اولیای الهی است امروز با حضور کاروان زیر سایه خورشید شاهد پیچش نسیم خوش امام رضا ع هستیم که به تقویت روحیه معنوی مردم استان به خصوص جوانان و نوجوانان کمک می کند.

انتهای پیام/544/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت فاصله سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدر ایشان امام رضا (ع) بیان کرد: در استان سمنان تمهیدات و برنامه های خوبی اندیشیده شده که در زمره آنها می توان به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش اموزان استثنایی به مشهد مقدس یکی از برنامه های دهه کرامت در استان سمنان است که برای نخستین بار صورت می گیرد، افزود: برپایی موکب‌های امام رضایی در مدارس و همچنین سطح خیابان های شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دهه کرامت سفره اطعام رضوی برپا خواهد شد، تاکید کرد: در این حرکت معنوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم در استان سمنان توزیع می شود.

خرمیان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در استان سمنان بیان کرد: اجرای پویش نوای ملکوت با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و الگو پذیری نسل جوان از امام رضا (ع) از جمله دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری همایش استانی دختران فاطمی به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: اجتماع نوجوانان رضوی در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان سمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل انس با قرآن همگانی و همچنین ویژه دانش آموزان در استان خبر داد و بیان کرد: کمپین‌های مجازی برای حضور گسترده مردم با هدف گرامی داشت دهه کرامت و فرهنگ حجاب و عفاف نیز در این ایام راه اندازی می شود.

خرمیان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه کرامت در سراسر استان سمنان دنبال می شود، گفت: از تمام شهرداری ها و دهیاری ها هم خواسته ایم تا در فضا سازی این ایام به ما کمک کنند.

کد خبر 6092838

دیگر خبرها

  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی