Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@02:58:10 GMT

(عکس) چاقوکشی در کافه یک ملی‌پوش

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۵۵۴۴

(عکس) چاقوکشی در کافه یک ملی‌پوش

ایوب موسوی درباره‌ی این حادثه بیان کرد: کافه کوچکی دارم و بین برادرم و یک نفر بحث کوچکی به وجود آمد و من از آن فرد خواستم بحث را تمام کند و برود. بعد از چند دقیقه دیدم با چند نفر دیگر همراه با چوب و چاقو به ما حمله کردند که در اثر حمله آن‌ها دست من شکست و با چاقو سرم را نیز شکافتند. ما سریع به پلیس اطلاع دادیم و وقتی متوجه شدند پلیس را خبر کرده‌ایم فرار کردند وگرنه داشتند من را می‌کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی در مورد میزان آسیب دیدگی دستش گفت: استخوان دستم که شکسته است و یک پزشک گفت نیاز به جراحی دارد و حالا باید مجدد مورد معاینه قرار بگیرد تا ببینم به چه صورت است اما متاسفانه چند ماه نمی‌توانم تمرین کنم.   

نایب قهرمان جهان و آسیا در پاسخ به این پرسش که افراد مهاجم را می شناخت؟ تصریح کرد: خیر، به پلیس هم شکایت کرده‌ام و فقط یک شماره پلاک دارم. تلاش می‌کنم از طریق پلاک و دوربین‌های مداربسته آن‌ها را پیدا کنیم. 

او در مورد این که کسی جلوی آن افراد مهاجم را نگرفت؟ تاکید کرد: خیر، هیچ کسی نمی‌توانست جلو بیاید ما هم تلاش می کردیم تا آمدن پلیس خودمان را عقب بکشیم تا بیشتر از این آسیب نبینیم. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایوب موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ماجرای پلاک آویخته بر گردن شمسایی چه بود؟

وحیدشمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مصاحبه‌ای درباره شبهات پیش آمده درخصوص پلاکی که برگردنش آویخته بود توضیحاتی داد.

به گزارش ایسنا، شمسایی در این مصاحبه گفت: «این پلاک منقش به اسم مقدس حضرت زهرا (س) بود که در بسیاری موارد دست مارا گرفت و به ما کمک کرد.»

منبع: ۲۴ نیوز

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • ببینید/ ماجرای پلاک آویخته بر گردن شمسایی چه بود؟
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند