Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:30:22 GMT

پایداری مردم مقابل هجمه دشمنان به علت معنویت آن‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۵۷۲۲

پایداری مردم مقابل هجمه دشمنان به علت معنویت آن‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی که در مصلی بجنورد برگزار شد، در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، مردم ایران بیشتر از گذشته نسبت به آرمان‌ها و مواردی که امام خمینی (ره) بنیان گذار آن بوده اند، پایدار هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان اعتقادات مردم ایران را مورد هجمه قرار می‌دهند، ادامه داد: ایستادگی مردم در این گونه موارد نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: کلیه توصیه‌های مقام معظم رهبری به حفظ انسجام و ایمانی است که باعث پایداری نظام شده و این ثبات به واسطه معنویتی است که مردم دارند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه مردم ایران بیش از گذشته در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: این موضوع بیانگر وجود معنویت مردم است.

استاندار خراسان شمالی گفت: اتحاد و انسجام مردم رمز موفقیت کشور خواهد بود.

کد خبر 5506688

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد بجنورد سالروز ارتحال امام خمینی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره آمار کرونا تبریز ویروس کرونا متروپل آبادان مراسم ارتحال امام خمینی ره اجتماع سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست، اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند.

سردار رادان با بیان اینکه در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که در نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برایش ندارد گفت: دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

وی افزود: زمانی که دو بال حیا و عفت و بال غیرت از ما گرفته شود، چشم به گناه عادت می‌کند و آنگاه یک ضد ارزش تبدیل به ارزش می‌شود و اصل دعوا و رودررویی حق و باطل در این است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ما از دختران و مادران آینده این مرز و بوم صیانت می‌کنیم و اصل ماجرا این جاست گفت: این ماجرا از زمان پیامبر و امیرالمومنین و گوشواره از گوش کشیدن آغاز شده است.

وی گفت: ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می‌دهند به دنبال شبهه افکنی هستند، اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم باید‌ها و نباید‌هایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

رادان با بیان اینکه عده‌ای ناجوانمردانه و غیرحکیمانه به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند گفت: این هجمه به غیرت جامعه ایرانی و دینی است و همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم.

وی افزود: در آینده پشت پرده این جنایت‌ها و بی عفتی‌ها را از رسانه بیان خواهیم کرد که چگونه با برنامه ریزی برای دختران و مادران آینده کشور نقشه‌ها طراحی کرده اند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه ۳۲ دستگاه مسئول اجرای طرح حجاب هستند و بوده اند، گفت: اگر این دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کرده بودند کار جامعه چنین نبود، اما همان‌ها امروز مطالبه گر شده اند و هجمه هم می‌کنند.

رادان مراسم با بیان اینکه شهادت می‌دهم رئیس جمهور از این طرح حمایت کرده است، ابراز کرد: رییس جمهور به جای اینکه فکر رای آینده خود باشد به میدان مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجار شکن‌ها آمده است، کمتر رییس جمهوری چنین می‌کند.

وی اضافه کرد: عزم خود را برای صیانت از دخترانمان جزم کرده ایم و در این مکان مقدس قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که شما باشید.

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند