Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادیو ایران با ویژه برنامه های «نامیرا»،«خیزش خونین» ، «خاطرات ماندگار»، «قیام ۴۲»، «قلب ایران » و «کرامت» یاد و خاطره قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی می دارد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه رادیویی ایران، هر ساله ، مراسم و برنامه های متعددی برای بزرگداشت این روز مهم و تاریخی برگزار می شود، رادیو ایران نیز با پخش ویژه برنامه های مختلف تلاش می کند یاد و خاطره این حماسه مهم را گرامی بدارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نامیرا» با موضوع یادآوری دلاوری و رشادت شهدای کفن پوش ورامین، شهری که در قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نامش برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. در این برنامه ضمن گفت و گو با شاهدان عینی آن روز از جمله میر نصیری فضای آن روز را برای نسل جوان ترسیم می شود.

این برنامه یکشنبه 15 خرداد، ساعت 05:00 پخش می شود.

«خیزش خونین » روز یکشنبه ۱۵ خرداد با نگاهی به سیل خروشان کشاورزان غیور و کفن پوش ورامین، دهقانان کن و نیز مردم جماران که به سوی تهران سرازیر شدند که حماسه ای در تاریخ انقلاب بود، ساعت 08:40 پخش می شود.

«خاطرات ماندگار» روایت خاطرات مردم از قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، است که یکشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۹:30 پخش می شود.

«قیام ۴۲» یکشنبه ۱۵ خرداد، به مناسبت سالگرد قیام  تاریخی پانزدهم خرداد با حضور دکتر موسی حقانی نویسنده و پژوهشگر، جواد منصوری از بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بررسی خاطرات مردم و پیام ۱۵ خرداد می پردازد. 

این برنامه به تهیه کنندگی ریحانه یزداندوست و اجرای فاطمه حاتمی یکشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۰:۰۰ پخش می شود.

«قلب ایران»ویژه برنامه دیگری است که به تهیه کنندگی احمد یوسفی یکشنبه 15 خرداد ساعت 15:30 از وقایع تاریخی این روز مهم می گوید. 

«کرامت» یک برنامه نمایشی ااز روز تاریخی 15 خرداد سال 1342 است ، این برنامه یکشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۷:3۰ از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل قلب یکشنبه ۱۵ خرداد ویژه برنامه رادیو ایران خرداد ساعت پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن