Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا هاشم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تسلیت ایام سالگرد رحلت امام خمینی ره اظهار کرد: حضرت امام خمینی شخصیت بزرگ در قرن معاصر بودن که توانست در مسیر درست انقلابی را به پیروزی برساند که نمونه بی.نظیر در جهان بود.

وی افزود: امام خمینی با توجه به جهانبینی که به ویژه نسبت به جهان اسلام داشتند، انقلابی را بنیان نهاد که تحول جهانی به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا نوری گفت: امام به لحاظ علمی دارای بالاترین مدارج علمی و به لحاظ تقوایی هم در بالاترین سطح بودند.

وی تصریح کرد: امام راحل حکیمی فرزانه، روحانی متقی و مردی جامع صفات و پرتویی از انوار الهی بودند که با همراهی مردم و با نیروی ایمان و اراده موجب دگرگونی در ایران شد.

ماموستا نوری اذعان کرد: انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از ملت‌های جهان شد و در عصری که انسان.ها دوباره به سمت جاهلیت باز می‌گشتند موجب نجات بشریت شد.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حرکت انسان‌ها به سمت تمدن بی‌ارزش و منحط غرب را متوقف کرد و به سمت تمدن ارزشمند اسلامی و قرآنی بازگرداند.

امام جمعه اهل سنت قروه اضافه کرد: امام توانست با دست خالی اما با پشتوانه مردمی انقلابی را به پیروزی برساند که منجر به ریشه کنی رژیم سلطه شود و امروز در جهان حرف برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت نفس مسیحایی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی در جهان حرف نخست را می‌زند و در تصمیم‌گیری‌های جهانی تاثیرگذار است.

ماموستا نوری اذعان کرد: امروز خیلی از آزادی‌خواهان جهان با الگوگیری از این انقلاب پر افتخار مقتدر و تاثیرگذار حرکت‌های انقلابی خود را شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه جهانبینی امام بر خلاف سایر انقلاب‌های معاصر که در دنیا اتفاق افتاده و خیلی زود از عرصه وجود محو شده‌اند همچنان محکم و پایبند بر اهداف اصلی خود باقیمانده و روز به روز در حال پیشرفت است‌.

ماموستا نوری اضافه کرد: امام جهان‌بینی عظیمی داشتند و تمام سیاست‌ها و اهداف در ادامه این انقلاب توسط جانشین خلف و صالح ایشان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام حربه‌ها و ناملایماتی که توسط دشمنان داخلی و خارجی در قالب جنگ فیزیکی و جنگ نرم به آن تحمیل می‌شود قدرتمند پیش می‌رود.

امام جمعه اهل سنت قروه اضافه کرد: ملت ایران تا زمانی که مطابق نقشه و جهان‌بینی امام حرکت کنند موفق و مستقل خواهند بود و قدرتمندتر از همیشه جلو می‌روند.

وی تصریح کرد: اگر ساعت ها در مورد ابعاد شخصیتی حضرت امام در بعد سیاسی، علمی، دینی مذهبی, فرهنگی و...صحبت کنیم قطره به دریا خواهد بود.

ماموستا نوری اضافه کرد: امام در شرایطی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که این کشور در حالت قهقرایی بود.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران به لحاظ قدرت علمی در بالاترین سطح ممکن است و دانشمندان ایرانی در نقاط مختلف جهان حضور تاثیرگذار دارند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: ماموستا نوری امام جمعه اهل سنت قروه امام خمینی انقلاب اسلامی ماموستا نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، حمایت خود را از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این تجمع با محکومیت حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان اظهار کرد: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر افزود: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است. بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد. امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای موجب گسترده شدن و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته شد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده، نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته، موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه، هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به‌وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم بود که در حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

به گزارش آنا، این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت بیانیه پایانی، با محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری