Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:12:06 GMT

قنوات نیکشهر و قصرقند احیا می شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۷۰۲۵

قنوات نیکشهر و قصرقند احیا می شوند

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، دشتیاری، قصرقند، زرآباد و کنارک در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان‌ها گفت: مطالبات مردم شهرستان نیکشهر در حوزه آب، برق، راه و بهداشت و درمان با جدیّت برای تخصیص اعتبار در حال پیگیری است.

او گفت: هم اکنون ۵ کیلومتر از راه روستایی منطقه هنزم و زیردان آسفالت شده و برای ادامه این طرح نیز اعتبارات لازم تزریق و تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی گفت: پیگیری لازم برای ۱۷ کیلومتر از راه دسترسی مردم چاه علی به چاهان، راه ارتباطی منطقه گردشگری گرگان و تکمیل راه روستایی کوچینک به آبگاه با اولویت در حال انجام است.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مشکلات حوزه انتخابیه از طریق دفاتر و گزارشات فرمانداران رصد می‌شود،گفت: دسترسی به اینترنت پرسرعت مناطق روستایی نیکشهر و تسریع در واگذاری قنوات ملی در قالب ماده ۵۶ به مردم از دیگر موضوعاتی است که در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احیا قنوات قنوات آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند