Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدرسه‌ای غیردولتی در روستای مسجدین استان همدان دانش‌آموزان را «رایگان» پذیرش می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان همدان و در روستای مسجدین شهر شیرین یوسف نوری از مدرسه غیر دولتی این روستا که به صورت رایگان دانش‌آموزان را پذیرش می‌کند و به طور جهادی اداره می‌شود، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسف نوری به همراه برخی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش و فتح‌اله توسلی، نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از مدرسه ریحانه روستای مسجدین از توابع شهرشیرین سو بازدید کرد.
نوری با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و با گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید استان همدان گفت: به احترام کارجهادی که توسط دو جوان در راستای جهاد علمی در دیار مهربان روستای مسجدین صورت گرفته است، توفیقی شد تا در این روستا حضور پیدا کنم و این کار جهادی را طبق آیات قرآنی و دستورات مقام معظم رهبری که مصداق استکبارستیزی و تربیت دانش‌آموزان است ارج نهیم و تشکر ویژه‌ای از این دو جوان داشته باشیم.
در راستای همین کار جهادی دستوراتی را در زمینه نحوه اداره این مدرسه صادر کردم و اهالی این روستا باید حمایت کنند تا دانش‌آموزان این روستا تمامی دوره‌های تحصیلی را در بهترین شرایط نسبت به شرایط گذشته طی کنند.
مدرسه ریحانه روستای مسجدین به صورت غیر دولتی و با 25 دانش آموز در دوره اول متوسطه و به صورت جهادی و بدون دریافت شهریه از دانش‌آموزان روستا، توسط خواهران زارعی اداره می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند