Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هماهنگی‌های خوبی در خصوص اختصاص قیر رایگان بین مجلس، وزارت نفت، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شده و اقدامات مؤثری نیز صورت گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدا و سیما آقای اکبر نیکزاد با بیان اینکه در سال جاری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح هادی در روستا‌های کشور اختصاص داده شد اظهار داشت: مجلس به دلیل توجه به روستا‌ها و اجرای طرح‌های هادی در آن‌ها اعتبار دیگری نیز مصوب کرده است

تصویب اعتبار ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی برای روستا‌ها در مجلس

وی افزود: مجلس ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اجرای طرح هادی روستا‌ها مصوب کرده است، که بعد از پایان تعطیلات مجلس و بازگشایی آن با رأی مجدد نمایندگان ملت این میزان به بنیاد مسکن کشور ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیکزاد عنوان کرد: با اختصاص این میزان بودجه، اعتبار طرح‌های هادی در کشور ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در تمام استان‌های کشور بیش از ۸ درصد از اعتبارات استانی به طرح‌های هادی روستا‌های همان مناطق اختصاص داده شده است.

قیر رایگان برای تسریع در خدمت رسانی به روستا‌ها

وی گفت: هماهنگی‌های خوبی در خصوص اختصاص قیر رایگان بین مجلس، وزارت نفت، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شده و اقدامات مؤثری نیز صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به نقش سازنده و همراهی بنیاد مستضعفان در برخی از نقاط کشور خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در برخی از نقاط کشور طرح محرومیت زدایی را اجرا کرده که این اقدام کمک خوبی به اجرای طرح هادی و آسفالت‌ها در معابر روستایی شده است.

طرح هادی ۴ هزار روستا بازنگری می‌شود

وی افزود: در کشور ۴۰ هزار روستای دارای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که تمامی این روستا‌ها دارای طرح هادی مصوب است.

رئیس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: عمر مفید طرح هادی برای هر روستا ۱۰ سال است و بعد از این مدت طرح هادی روستا نیاز به بازنگری دارد.

نیکزاد اضافه کرد: بر این اساس تاکنون طرح هادی ۴ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور بازنگری و دوباره اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد مسکن قیر رایگان روستاها محرومیت زدایی رئیس بنیاد مسکن قیر رایگان اجرای طرح طرح هادی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم