Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@17:52:57 GMT

هوش مصنوعی به سطح انسانی نزدیک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۰۵۰

هوش مصنوعی به سطح انسانی نزدیک می‌شود

به گفته محققان، ما در آینده شاهد پیشرفت هوش جامع مصنوعی (AGI) خواهیم بود. امروزه هوش مصنوعی توانسته به سطح انسانی نزدیک شود. هوش جامع مصنوعی AGI، هر کاری را که انسان‌ها می‌توانند و احتمالاً بسیاری از ما نمی‌توانیم انجام دهیم، در طول زندگی ما انجام دهد.

به گزارش futurism.com، دکتر ناندو دی فریتاس، محقق ارشد گوگل دیپ مایند، در پاسخ به مقاله منتشر شده توسط تریستان گرین ستون نویس، اعلام کرد که هوش جامع مصنوعی به AGI نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوش مصنوعی (AGI)، وظایفی که یک انسان قادر به انجام آن است را می‌تواند انجام دهد.

گرین در صحبت‌های خود می‌گوید، علیرغم پیشرفت‌های چشمگیر در یادگیری ماشینی در چند دهه گذشته، به هیچ وجه نمی‌توانیم هوش مصنوعی در سطح انسان را در طول عمر خود مشاهده کنیم.

محقق DeepMind در توئیت خود نوشت، حل چالش‌های مقیاس‌پذیری هوش مصنوعی می‌تواند AGI را هم ارائه کند. DeepMind در پروژه‌های خود نتوانست سیستم جدید هوش مصنوعی چند وجهی Gato خود را قادر به AGI اعلام کند. اما با توجه به گفته یکی از محققین اصلی، به نظر می‌رسد که گوگل این سیستم را به عنوان یک هوش جامع مصنوعی ارائه کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هوش مصنوعی هوش مصنوعی هوشیاری ذهن تکنولوژی هوش جامع مصنوعی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد