Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:38:59 GMT

چرا آخرین آمار جانباختگان «متروپل» اعلام نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۲۲۱

چرا آخرین آمار جانباختگان «متروپل» اعلام نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با گذشت 14 روز از حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان هنوز آمار قطعی جانباختگان از سوی فرماندار ویژه آبادان اعلام نشده و حدود چهار روز است که آواربرداری در سکوت خبری دنبال می‌شود.

عباسپور تعداد کشته شدگان در حادثه متروپل را تا صبح چهارشنبه 11 خردادماه، 37 نفر عنوان کرد و افزود: تلاش‌ها برای یافتن پیکرهای احتمالی زیر آوار توسط گروه‌های امدادی حاضر در میدان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر فرماندار آبادان با اشاره به خارج کردن دو پیکر دیگر از زیر آوار متروپل در بامداد شنبه گفت: منتظر اعلام نهایی پزشکی قانونی در خصوص هویت پیکرهای کشف شده هستیم و پس از آن در خصوص آمار فوتی‌ها اظهارنظر می‌کنیم.

این درحالی است که اخبار غیررسمی حکایت از این دارد که 41 یا 42 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و عدم ارائه آمار صحیح از سوی مسئولین ذی‌ربط سبب شده است که مردم برای دسترسی به آخرین آمار جانباختگان به شبکه‌های مجازی و رسانه‌های غیررسمی روی آورند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آخرین آمار جانباختگان متروپل حادثه در آبادان فرماندار آبادان ریزش ساختمان در آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از ظهر امروز یکشنبه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در یکی از مبدل‌های همجوار کوره در مجتمع پتروشیمی آبادان از محل جدا و باعث انتشار حجم زیادی گاز به سمت کوره و آتش سوزی شد.

پس از ۱۵ دقیقه با تلاش آتش نشانان پالایشگاه خاموش شد و به کسی آسیبی نرسید.

همچنین در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و تلاش برای راه اندازی دوباره این واحد در حال انجام است.

کد خبر 6091487

دیگر خبرها

  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد