Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، صفر شدن آمار متوفیان کرونا را حاصل مدیریت جهادی دولت سیزدهم دانست و گفت: از برگ‌های زرین دولت سیزدهم در اولین سال استقرار دولت هم کنترل بیماری منحوس کرونا بود.

محمد دشتی اردکانی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزار ایران اکونومیست درباره عملکرد ملموس دولت سیزدهم در صفر شدن آمار متوفیان ناشی از کرونا گفت: روز گذشته روز بدون فوتی‌های ناشی از کرونا را در کشور داشتیم که ماحصل مدیریت جهادی دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر واکسن‌هایی که باید وارد می‌شد و تقویت موسساتی که تولید واکسن در کشور را داشتند، رعایت مراقبت‌های ویژه برای پک‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی در تمامی مجامع عمومی با دقت و وسواس هرچه تمام‌تر صورت گرفت.

دشتی اردکانی عنوان کرد: یکی از برگ‌های زرین دولت سیزدهم در اولین سال استقرار دولت هم کنترل بیماری منحوس کرونا بود و اکنون در حال ریشه‌کن کردن این بیماری است. اگرچه مردم باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تلاششان بر این باشد که در سطح کشور بیماری در اثر کرونا به رحمت خدا نرود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آیت‌آلله رییسی در زمینه مهار و کنترل کرونا جهادی و انقلابی کار کردند و بودجه‌ خوبی هم به این منظور اختصاص دادندتوانستند در این زمینه هم بدرخشند و موفق شوند

دولت انقلابی و ولایی آیت‌الله رییسی توانست در زمینه مهار و کنترل کرونا بدرخشد و اگر تلاش‌های جهادی و انقلاب دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رییسی نبود شاید این اتفاق بسیار دیرتر در کشور اتفاق می‌افتاد.

به گزارش ایران اکونومیست، براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز پنجشنبه در توئیتی نوشت: پس از دو سال و ۱۰۰ روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و درحالی که در آمریکا و اروپا آمار تلفات بالایی گزارش می شود، ایران نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد.

بهرام عین اللهی تصریح کرد: این موفقیت را به رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک می گویم و بر ارواح بلند شهدای مدافع سلامت درود می‌فرستم.

ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۸ در کشور شیوع یافت و واکسیناسیون سراسری نیز از ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کرونا ، بهرام عین اللهی ، دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرونا بهرام عین اللهی دولت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه خانه برای ۹.۳ میلیون نفر جمعیت کشور تعریف شده بود که شاخص برخورداری از آبفا به ۵۷ درصد برسد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها تصفیه‌خانه شازند و آستانه در استان مرکزی است که امروز اولین انشعاب فاضلاب این طرح نصب و مردم از نعمت آن بهرمند شدند.

امینی گفت: اقدام ارزشمند دیگر در راستای حفاظت از منابع آب، بحث استفاده از ظرفیت صنایع برای پساب است که در دنیا نیز مورد اقبال قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، آب‌رسانی به پنج و هفت دهم میلیون نفر جمعیت کشور است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۵ پروژه برای آبرسانی به مناطق مختلف برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۱۵ طرح به بهره‌برداری رسیده که یکی از این طرح‌ها، مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی شازند و آستانه است که ۱۰ روستا از مزایای آب شرب کیفی آن بهرمند می‌شوند.

امینی ادامه داد: حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در این شهر اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص جهاد آبرسانی تاکید کرد: در سطح کشور در راستای تأمین آب پایدار کشور، برنامه‌ای در قالب جهاد آبرسانی به دولت ارائه شده که ۱۰ هزار روستا را تأمین آب پایدار انجام می‌دهد.

امینی تاکید کرد: آبرسانی پایدار به پنج هزار و ۲۰۰ روستای کشور طی ۲ سال گذشته در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای دیگر با کمک قرارگاه امام حسن و جهاد آبرسانی پیش بینی شده و این پروژه از طرح‌های اثرگذار بعد از انقلاب است.

امینی افزود: مردم شازند و آستانه با خرید انشعاب فاضلاب آلودگی را از محل زندگی خود جمع کنند و آبفای استان مرکزی نیز در فروش حق انشعاب فاضلاب به مردم این مناطق کمک‌های ویژه به شکل نقد و اقساط را انجام خواهد داد.

کد خبر 6094336

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها