Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:13:46 GMT

پرچم رضوی در میدان ورودی شهر خورموج بر افراشته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۷۵۷

پرچم رضوی در میدان ورودی شهر خورموج بر افراشته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه خورموج  در این  آئین گفت: یکی از برنامه های بسیار خوب در سالیان اخیر برگزاری  جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در سطح کشور  است.

حجت‌الاسلام علی زاهد دوست افزود: حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در شهرستانها و در کنار مردم و دیدار با اقشار مختلف  منشا اثرات و برکات زیاد معنوی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز در نخستین برنامه دهه کرامت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی اما رضا (ع) در میدان وردوی شهر خورموج برافراتشه شد که باعث وزیدن  نسیم معنویت و امام رضایی در شهرستان خواهد شد.

در این مراسم با حضور «کاروان زیر سایه خورشید» شامل  حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان، مهدی حمزه‌ای و محمد عطایی از خدام رضوی پرچم بزرگ و متبرک امام رضا (ع) در میدان «خالو حسین» برافراشته شد.

در ادامه حضور کاروان خدام حرم رضوی و حاملان پرچم سبز گنبد حرم ملکوتی امام هشتم شیعیان در حسینیه ارشاد  روستای سنا شهرستان دشتی حضور یافتند.

در این مراسم خادمان حرم رضوی با حمل پرچم سبز گنبد ملکوتی حرم امام رضا (ع) بسته‌های تبرکی نمک و نبات بین شرکت کنندگان توزیع کردند.

 خادمان حرم رضوی در ادامه برنامه‌های خود در این روستا با مادر شهید محمد حیدری دیدار و با اهدا هدایای متبرک از این مادر شهید تجلیل کردند.
 

در این مراسم سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی های این روستا خوانده شد.

برچسب‌ها حرم امام رضا ایرنا شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا ایرنا شهرستان دشتی حرم امام رضا ایرنا شهرستان دشتی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان